MANAGEMENT
Arra Group wzmacnia rolę kobiet w strategii ESG
Polska firma logistyczna – Arra Group, będąca jednym z kluczowych ogniw w europejskim farmaceutycznym łańcuchu dostaw, opracowała strategię ESG, w której jednym z celów jest promocja roli kobiet i wzmacnianie ich pozycji w branży TSL.
Data publikacji: 06.04.2023
Data aktualizacji: 16.08.2023
Podziel się:

W ramach dialogu Arra Group zdefiniowała 6 celów, opierających się na która opiera się na trzech filarach: środowisku, społecznej odpowiedzialność i ładzie korporacyjnym. Strategia odnosi się do celów zrównoważonego rozwoju UN, do których firma dopisała własne zobowiązania.

Artur Ratajczak, CEO Arra Group, komentuje: „Firma rodzinna, w której za jakość usług, ale i wszelkie działania, właściciel ręczy własnym nazwiskiem, w naturalny sposób zobowiązuje do odpowiedzialności. Naczelną wartością Arra Group jest PO PROSTU DBAM. W niej zawiera się nasze podejście do otoczenia. Wizją ESG jest bycie świadomym i odpowiedzialnym pracodawcą i partnerem biznesowym. Wierzymy, że strategia ESG pomoże nam osiągnąć ten cel.”
Arra Group jest globalnym operatorem logistycznym, specjalizującym się w transporcie farmaceutyków i innych produktów, wymagających warunków temperatury kontrolowanej od -25°C do +25°C. Działamy na rynku krajowym i międzynarodowym, a oferowane przez nas usługi obejmują najwyższej jakości transport i dystrybucję drogową oraz spedycję kolejową, morską oraz lotniczą.
Źrodło: Arra Group
Zobacz również