Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Budowanie procesów między działami marketingu, sprzedaży i logistyki

ZARZĄDZANIE

Budowanie procesów między działami marketingu, sprzedaży i logistyki

Działania marketingowe i sprzedażowe mają na celu zwiększenie przychodów. Choć oba te elementy są ściśle ze sobą powiązane, typowym zadaniem marketingu jest generowanie zainteresowania produktem oraz leadów. Działania sprzedażowe skupiają się z kolei na konwersji na rzeczywistych, płacących klientów. Gdzie w tym wszystkim miejsce logistyki?


29.05.2023

Podziel się:

wspolpraca-dzialu-logistyki-sprzedazy-i-marketingu
Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się

Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.

Prenumeruj

Zobacz również


Przeczytaj