Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Cyfrowa transformacja sprzedaży pojazdów i rola logistyki

INTELIGENTNE TECHNOLOGIE

Cyfrowa transformacja sprzedaży pojazdów i rola logistyki

Sprzedaż detaliczna samochodów przechodzi obecnie istotną ewolucję. Model franczyzowego salonu sprzedaży pozostaje dominujący na większości rynków, jednak producenci OEM i dealerzy rozwijają wielokanałowe drogi sprzedaży i marketingu dla nowych i używanych pojazdów. Powstają wirtualne salony, oferta obejmuje zdalne jazdy próbne, opcje finansowania online, jak również subskrypcje pojazdów oraz bezpośrednia sprzedaż przez Internet. Dostawcy usług logistycznych mogą odegrać kluczową rolę w tych zmianach. Fakt ten podkreślają specjaliści GEFCO, wiodącego operatora logistycznego dla europejskiej branży motoryzacyjnej.


03.07.2023

Podziel się:

Zobacz również


Przeczytaj