INTELIGENTNE TECHNOLOGIE
Cyfrowa transformacja sprzedaży pojazdów i rola logistyki
Sprzedaż detaliczna samochodów przechodzi obecnie istotną ewolucję. Model franczyzowego salonu sprzedaży pozostaje dominujący na większości rynków, jednak producenci OEM i dealerzy rozwijają wielokanałowe drogi sprzedaży i marketingu dla nowych i używanych pojazdów. Powstają wirtualne salony, oferta obejmuje zdalne jazdy próbne, opcje finansowania online, jak również subskrypcje pojazdów oraz bezpośrednia sprzedaż przez Internet. Dostawcy usług logistycznych mogą odegrać kluczową rolę w tych zmianach. Fakt ten podkreślają specjaliści GEFCO, wiodącego operatora logistycznego dla europejskiej branży motoryzacyjnej.
03.07.2023
Podziel się:
![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2023/07/1-cyfrowa-transformacja-sprzedazy-pojazdow-i-rola-logistyki-1.jpg)
Zobacz również