Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/ECH 15: z Li-Ion i wbudowaną ładowarką w standardzie

STORAGE

ECH 15: z Li-Ion i wbudowaną ładowarką w standardzie

Firma STILL Polska wprowadziła na rynek elektryczny wózek unoszący ECH 15. Wyposażony w standardzie w baterię litowo-jonową i wbudowany prostownik ucieleśnia najnowsze trendy w dziedzinie zasilania wózków widłowych.


Data publikacji: 01.01.2023

Data aktualizacji: 04.08.2023

Podziel się:

Elektryczny wózek unoszący ECH 15 o udźwigu do 1,5 t i masie własnej wynoszącej zaledwie 180 kg charakteryzuje kompaktowa i solidna konstrukcja. Ze względu na niewielkie rozmiary rozwiązanie jest szczególnie polecane do obsługi ładunków wewnątrz naczep samochodów ciężarowych, na antresolach i w windach towarowych. Dostosowany do potrzeb prawo- i leworęcznych operatorów dyszel z czułym i optymalnie umieszczonym wyłącznikiem brzusznym umożliwia wygodną i bezpieczną pracę. Jednak tym, co najbardziej wyróżnia nowość w ofercie STILL jest innowacyjny układ zasilania.

Ze względu na zużycie energii na poziomie 0,239 kW/h i 48-woltowy akumulator w technologii Li-Ion o pojemności do 30 Ah wózek jest w stanie nieprzerwanie pracować nawet przez 5 godzin. Co więcej, wbudowana ładowarka pozwala na szybkie ładowania pośrednie, a wyświetlacz na bieżąco informuje o stanie baterii, umożliwiając zarządzanie energią i optymalizację cyklu ładowania. W efekcie ECH 15 cechuje się ponadprzeciętną dostępnością w ciągu zmiany i dobrze sprawdza się w intensywnej pracy.

Bardziej trwałe i bezpieczniejsze niż kwasowo-ołowiowe odpowiedniki, baterie litowo-jonowe cieszą się coraz większą popularnością. Klienci cenią sobie w nich także lepszą efektywność energetyczną oraz elastyczność, która umożliwia optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów, operatorzy natomiast – bezobsługowe użytkowanie – mówi Grzegorz Kurkowski, specjalista ds. produktu STILL Polska.

Można spodziewać się, że w najbliższych latach technologia Li-Ion stopniowo będzie budować dominującą pozycję na rynku baterii trakcyjnych – dodaje.

Źródło: STILL Polska

Zobacz również


Przeczytaj