Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/GS1 Polska uruchomiła platformę eProdukty

MANAGEMENT, SUPPLY CHAIN

GS1 Polska uruchomiła platformę eProdukty

eProdukty to baza produktów stworzona przez Uczestników Systemu GS1. Towary identyfikowane są po kodach EAN (numerach GTIN), co zapewnia ich wiarygodność i jednoznaczność. Na platformie znajduje się obecnie ponad 30 milionów produktów, zawierających podstawowe atrybuty produktowe.


Data publikacji: 19.05.2023

Data aktualizacji: 22.06.2023

Podziel się:

Z platformy eProdukty mogą skorzystać firmy tworzące aplikacje mobilne, sklepy internetowe i stacjonarne, sieci handlowe, porównywarki cenowe i agencje badania rynku.

Rynek e-commerce potrzebuje rozwiązań, które umożliwiają przesyłanie sprawdzonej informacji produktowej między nabywcami i sprzedawcami. Dzięki użyciu kodu EAN (numeru GTIN) firmy nie tracą kontroli nad tworzeniem i przetwarzaniem danych produktowych, a kupujący mogą się upewnić, że wybrany w sieci produkt jest unikalny i pochodzi ze sprawdzonego źródła.

Wyszukiwarka numerów EAN na platformie eProdukty służy przedsiębiorstwom  z różnych branż do sprawdzania, czy dany kod kreskowy został nadany przez uprawnioną organizację, a także do jakiego produktu został przypisany.

„W ramach platformy eProdukty proponujemy użytkownikom weryfikację posiadanej przez nich bazy kodów i usunięcie ewentualnych błędów czy duplikacji. Umożliwiamy także pobranie wybranej bazy danych w postaci pliku CSV. eProdukty to rozwiązanie, które umożliwia skuteczną digitalizację posiadanych zasobów, a sama baza produktowa jest podstawą do budowania rozbudowanych branżowych katalogów produktowych” – komentuje Magdalena Krasoń-Wałęsiak, Menedżer ds. eCommerce w GS1 Polska.

źrodło:  www.eprodukty.gs1.pl

Zobacz również


Przeczytaj