Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Gwarancja dostawy na czas - DB Schenker rozszerza usługę premium

MANAGEMENT, TRANSPORT AND SPEDITION

Gwarancja dostawy na czas - DB Schenker rozszerza usługę premium

Chcąc umożliwić większej liczbie swoich klientów realizację zleceń z gwarantowanym czasem dostawy DB Schenker zwiększa zasięg swoich usług Premium 10 i Premium 13 w transporcie krajowym. Gwarantują one dostarczenie przesyłek drobnicowych już następnego dnia odpowiednio do godziny 10:00 lub 13:00.


Data publikacji: 13.06.2024

Data aktualizacji: 14.06.2024

Podziel się:

Rozszerzamy znacznie zasięg usługi premium. Dostawy do godziny 10:00 objęły około 2 tysiące nowych kodów pocztowych, natomiast serwis do godziny 13:00 to ponad 3 tysiące dodatkowych kodów. W sumie to więcej niż 20 tysięcy lokalizacji znajdujących się w okolicach 18 największych miast w Polsce, gdzie DB Schenker posiada swoje oddziały. Dzięki tej zmianie z oferty może skorzystać niemal każdy nasz klient, gdyż tym samym objęliśmy tą usługą obszar prawie całego kraju.” – mówi Mariusz Wódz, Head of Collection and Distribution Process Cluster NEE, DB Schenker.

 

Przesyłki zlecane w systemie premium są traktowane przez operatora priorytetowo i opuszczają terminale w pierwszej kolejności. To rozwiązanie dedykowane jest zatem przede wszystkim dla kontrahentów, którym zależy na szybkim i ściśle określonym czasie dostawy. Klienci mogą zlecać zarówno pojedyncze przesyłki, jak i większe zlecenia do 8 miejsc paletowych i 5 ton wagi. W przypadku nie zrealizowania usługi na czas DB Schenker zwraca koszt dodatkowej opłaty za ten serwis.

 

Usługa ta oferowana jest nie tylko na terenie kraju, ale również w transporcie międzynarodowym i jest dostępna dla wszystkich klientów. Nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych kryteriów. Jeśli serwis jest świadczony na danym obszarze można z niego skorzystać składając zlecenie transportowe online poprzez platformę DB SCHENKER| connect. W tym samym narzędziu operator umożliwia też śledzenie statusu zlecenia, a także skorzystanie z innych dodatkowych funkcjonalności, np. kalkulator emisji, czy wybór opcji econeutral pozwalającej na kompensację śladu węglowego.

Źródło: DB SHENKER

Zobacz również


Przeczytaj