Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Jak firmy X i Y z branży e-commerce wybierały WMS i co im to dało?

STORAGE

Jak firmy X i Y z branży e-commerce wybierały WMS i co im to dało?

Kto jeszcze nie wdrażał systemu klasy WMS, ten powinien przygotować się na poważną „przygodę”. Wśród ekspertów mówi się nie bez powodu: „kto wdrażał WMS u nieprzygotowanego klienta, ten się w cyrku nie śmieje”, sam wybór odpowiedniego systemu WMS (Warehouse Management System) stanowi fundament budowania konkurencyjności.


Data publikacji: 20.03.2025

Data aktualizacji: 20.03.2025

Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się

Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.

Prenumeruj

Piotr Susz

Chief Executive Officer
Locura

Ukończyłem studia magisterskie i inżynierskie na kierunku logistyka oraz studia Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Prowadzę firmę konsultingowo-doradczą oraz bloga na: https://locura.pl. Aktualnie jestem zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuję z moimi klientami jako interim manager, konsultant i kierownik projektów. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Jestem autorem szeregu rozwiązań służących do kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI’s. Na stałe współpracuję z magazynami "Logistyka a Jakość", "Nowoczesny Magazyn" i "Logistics Manager". Jeżeli potrzebują Państwo pomocy lub chcą porozmawiać o logistyce lub łańcuchu dostaw w Państwa firmie, zapraszam do kontaktu.

Zobacz również


Przeczytaj