MAGAZYN
Jak firmy X i Y z branży e-commerce wybierały WMS i co im to dało?
Kto jeszcze nie wdrażał systemu klasy WMS, ten powinien przygotować się na poważną „przygodę”. Wśród ekspertów mówi się nie bez powodu: „kto wdrażał WMS u nieprzygotowanego klienta, ten się w cyrku nie śmieje”, sam wybór odpowiedniego systemu WMS (Warehouse Management System) stanowi fundament budowania konkurencyjności.
Data publikacji: 20.03.2025
Data aktualizacji: 20.03.2025
Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
Prenumeruj

Piotr Susz
Chief Executive Officer
Locura
Ukończył studia magisterskie i inżynierskie na kierunku logistyka oraz studia Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Prowadzi firmę konsultingowo-doradczą oraz bloga na: https://locura.pl. Aktualnie jest zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuje z przedsiębiorstwami jako interim manager, konsultant i kierownik projektów. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Jest autorem szeregu rozwiązań służących do kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI’s.
Zobacz również