ZARZĄDZANIE, SUPPLY CHAIN
Jak wdrożyć strategię, by nie była pustym sloganem? Zwinne wdrażanie projektów strategicznych w firmie
Praktyka pokazuje, że wiele starannie i ambitnie przygotowanych strategii pozostaje jedynie dokumentem, który nie wpływa na codzienne funkcjonowanie firmy. Powody są różne – brak zasobów, konflikt między priorytetami strategicznymi a operacyjnymi czy liczba bieżących problemów, które skutecznie odciągają uwagę od długoterminowych wyzwań.
13.06.2024
Podziel się:
![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2024/06/masterclass_1200x628_Wrzesiewski.png)
Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
Prenumeruj![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2023/07/blocked-content-image.png)
![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2023/11/Projekt-bez-nazwy-52.png)
Tomasz Wrzesiewski
Art Strategy Group
Zobacz również