INTELIGENT TECHNOLOGIES
Odpowiednio przeprocesowane dane – kluczowy element sukcesu w biznesie [Damian Kałdonek, Shookai Analytics]
O podejmowaniu decyzji menedżerskich w coraz bardziej niestabilnym otoczeniu biznesowym, wdrażaniu analityki danych w firmach o różnej wielkości i potencjale uczenia maszynowego oraz sztucznej inteligencji z Damianem Kałdonkiem, CEO firmy Shookai Analytics, rozmawia Dominik Jańczak – redaktor naczelny magazynu „Logistics Manager”.
Data publikacji: 05.03.2024
Data aktualizacji: 11.03.2024
Podziel się:
![Odpowiednio przeprocesowane dane – kluczowy element sukcesu w biznesie [Damian Kałdonek, Shookai]](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2024/02/Projekt-bez-nazwy-2024-02-27T122020.043.png)
Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
Prenumeruj

Damian Kałdonek
Shookai Analytics
Przeprowadzam operacje D2D [w Shookai Analytics]. Posiadam duże doświadczenie w automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, analizie danych oraz dostarczaniu wartościowych wniosków dla podejmowania świadomych decyzji. Dotychczasowe obowiązki obejmowały udział w projektach związanych z produkcją, supply chain i jakością obsługi klienta, co pozwoliło mi zrozumieć złożoność tych obszarów. Dzięki tej wiedzy dostarczam skuteczne rozwiązania mające na celu poprawę efektywności, produktywności i przejrzystości danych w organizacjach.

Dominik Jańczak
Redaktor naczelny „Logistics Manager”
MPF
Zna rynek wydawniczy od podszewki. Pracował w redakcjach takich magazynów branżowych jak „Flota” czy „MŚP Biznes”. Zaprojektował tysiące stron książek i magazynów, wprowadził na rynek kilkanaście produktów wydawniczych. Autor koncepcji outsourcingu wydawniczego, która skraca czas przygotowania materiałów do druku. Pisze artykuły eksperckie na LinkedInie oraz publikuje w mediach branżowych. Prywatnie gitarzysta, pasjonat publikacji elektronicznych oraz nowych mediów.
Zobacz również