Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

INTELIGENTNE TECHNOLOGIE

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Jak wynika z badania SearchNode, aż 96% właścicieli sklepów online wierzy, że sztuczna inteligencja wywiera pozytywny wpływ na ich biznes. Narzędzie ChatGPT zdominowało w ostatnim czasie narrację w branży nowych technologii i Internetu. Swoją odpowiedź na oprogramowanie oparte na AI już szykuje Google. Amerykański gigant planuje launch autorskiej aplikacji Bard. Zmiany, czekające globalną gospodarkę, są nieuniknione i nie ominą również sektora e-commerce, który już teraz jest jednym z głównych beneficjentów wszechobecnej digitalizacji.


07.06.2023

Podziel się:

Zobacz również


Przeczytaj