Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Zapanuj nad strumieniem wartości – lean management w logistyce

ZARZĄDZANIE

Zapanuj nad strumieniem wartości – lean management w logistyce

Lean management, będący filozofią zarządzania wywodzącą się z Systemu Produkcyjnego Toyoty, znalazł swoje zastosowanie nie tylko w produkcji, ale również w logistyce. Jego głównym celem jest maksymalizacja wartości dla klienta przy minimalizacji marnotrawstwa. W kontekście logistyki lean management koncentruje się na usprawnieniu procesów, eliminacji zbędnych czynności i kosztów, a także na zwiększeniu efektywności i elastyczności łańcucha dostaw. W niniejszym artykule przedstawimy, jak lean management może być stosowany w logistyce, ilustrując to przy pomocy analiz i studiów przypadków.


09.09.2024

Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się

Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.

Prenumeruj

Piotr Susz

Chief Executive Officer
Locura

Ukończyłem studia magisterskie i inżynierskie na kierunku logistyka oraz studia Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Prowadzę firmę konsultingowo-doradczą oraz bloga na: https://locura.pl. Aktualnie jestem zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuję z moimi klientami jako interim manager, konsultant i kierownik projektów. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Jestem autorem szeregu rozwiązań służących do kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI’s. Na stałe współpracuję z magazynami "Logistyka a Jakość", "Nowoczesny Magazyn" i "Logistics Manager". Jeżeli potrzebują Państwo pomocy lub chcą porozmawiać o logistyce lub łańcuchu dostaw w Państwa firmie, zapraszam do kontaktu.

Zobacz również


Przeczytaj