Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Wydarzenia/Nadchodzące wydarzenia/Logistics Manager Masterclass 2024

Logistics Manager Masterclass 2024


Start za: dni h min

Wiskitki, Nowa Wieś 31, 96-315


13.06.2024 - 14.06.2024


9:00-17:00


1700ZŁ


LOGISTICS MANAGER MASTERCLASS TO…

O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ?

Kontakt


POSKŁADAĆ STRATEGIĘ W NOWĄ CAŁOŚĆ

Trudne czasy tworzą silnych ludzi – to niewątpliwie prawda. Jednak wykuty w ogniu serii kryzysów menedżer lub dyrektor powinien nie tylko potrafić uratować procesy i operacje, ale też poprowadzić swój zespół i organizację w nowej rzeczywistości.

 

Tak rodzi się dojrzałe przywództwo.

 

Świat ciągłej zmiany i błyskawicznego rozwoju technologicznego dramatycznie potrzebuje liderów i autorytetów, którzy nie tylko przedstawią holistyczne spojrzenie na usprawnienie łańcuchów dostaw oraz globalne przepływy towarów, ale też nadadzą odpowiedni sens i wagę działaniom każdego ze swoich współpracowników, w efekcie budując antykruchy dział logistyki oraz wysoce adaptowalny biznes.

 

Ty również możesz stać się takim autorytetem.

 

Podczas konferencji Logistics Manager Masterclass pomożemy Ci spojrzeć na to, czym zajmujesz się w codziennej pracy, z nowej perspektywy. Wyselekcjonowani przez redakcję magazynu „Logistics Manager” branżowi praktycy podzielą się z Tobą unikalnymi przemyśleniami i doświadczeniami, które pozwolą Ci na spojrzeć świeżym okiem na budowane przez Ciebie procesy i wdrażane metody zarządcze.

 

Dołącz do liderów logistyki i łańcucha dostaw.

LOGISTICS MANAGER MASTERCLASS TO…

O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ?

Zarządzanie ryzykiem w globalnym łańcuchu dostaw


Podejmowanie świadomych decyzji w zarządzaniu łańcuchem dostaw


Holistyczne strategie optymalizacji kosztowych w szybko zmieniającej się rzeczywistości

Zarządzanie stresem zespołu w krytycznych sytuacjach


Trwałe usprawnienie łańcucha dostaw przez opuszczenie strategicznej strefy komfortu


Reagowanie w sytuacjach, kiedy obrana strategia nie przynosi rezultatów

Wpływ sztucznej inteligencji na przeobrażenie logistycznego pejzażu technologicznego


Dojrzałe automatyzacja, czyli unikanie kosztownych pomyłek i maksymalizowanie korzyści dla organizacji


Poruszanie się po rynku magazynowym w drugiej połowie roku

MERYTORYKA I DOBRA ZABAWA

Logistics Manager Masterclass odbędzie się w podwarszawskim hotelu Santa Natura Resort & Spa. Podczas intensywnego dnia wypełnionego inspirującymi prelekcjami i praktycznymi warsztatami, uczestnicy będą mieli okazję rozwijać swoje umiejętności oraz spojrzeć na współczesne wyzwania logistyczne z nowej perspektywy.

 

Po zakończeniu części merytorycznej zapraszamy do relaksu w niesamowitej przestrzeni hotelu położonego w otulinie Bolimowskiego Parku Krajobrazowego.

 

Hotel zachęca do delektowania się pięknem otaczającego krajobrazu oraz korzystania z bogatej oferty wellness&spa, by odzyskać równowagę i energię. Nieograniczona przestrzeń i wyjątkowa architektura hotelu tworzą doskonałe warunki do kontynuacji wartościowych dyskusji i budowania relacji biznesowych w nieformalnej atmosferze.

 

Poszerzymy umiejętności zawodowe zapewniając niezapomniane wrażenia związane z wyjątkowym miejscem i sprzyjającą relaksowi atmosferą, wspierając w ten sposób dążenie do harmonii pomiędzy pracą a życiem osobistym.

Co czeka na Ciebie oprócz merytorycznych wrażeń?

RESET NA ŁONIE NATURY

13 hektarów zielonego terenu w otulinie Bolimowskiego Parku Krajobrazowego,


LOGISTYCZNY GRILL

Stawiamy na nieformalne budowanie branżowych więzi w specjalnie zaaranżowanej strefie chillout


STREFA WYSTAWIENNICZA

Zamienimy starą ujeżdżalnię koni na przestrzeń tętniącą atrakcjami i logistycznymi technologiami

Wydarzenie wyjątkowo zorganizujemy w czwartek i piątek, abyś mógł przedłużyć swój pobyt na weekend, ściągnąć rodzinę lub przyjaciół i w pełni wykorzystać pierwsze ciepłe dni tego roku.

Zobacz Hotel!

Janusz Piechociński

Polska gospodarka w obliczu potężnych zmian geopolitycznych – jaki jest stan gry?

Więcej informacji

Prezes Izby Przemysłowo Handlowej Polska Azja

Żyjemy w czasach permanentnej niepewności, a globalne łańcuchy dostaw narażone są na coraz nowsze trudności. Jednocześnie rośnie potęga Chin, którą należy uwzględnić podczas strategicznego planowania. Prelekcja rozważy możliwości wykorzystania nowych traktów handlowych, szczególnie tzw. Nowego Jedwabnego Szlaku, w budowaniu łańcuchów dostaw, a także odpowie na pytanie, jakiej infrastruktury potrzebujemy, aby czerpać maksymalne korzyści ze zmian geopolitycznych. –

Dr Ewa Hartman

Jak zachować spokój, kiedy wszystko się wali – podejmowanie decyzji menedżerskich w niepewnej rzeczywistości

Więcej informacji

Specjalistka ds. neurokomunikacji, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Opis wystąpenia:

Dyrektorzy logistyki w ostatnich latach funkcjonują w ciągłej zmianie i muszą nieustannie zachowywać w niej równowagę. Ich decyzje wpływają nie tylko na ich zespoły, ale też na całe organizacje – to często wybory strategiczne i operacyjne.

Podczas godzinnego warsztatu będziemy chcieli pomóc im zrozumieć wpływ stresu na działanie mózgu, a tym samym na ich decyzyjność, efektywność, kreatywność i umiejętność uczenia się. Słowem – nauczymy się zachowywać spokój i podejmować racjonalne decyzje nawet wtedy, kiedy wszystko się wali.

Zbigniew Sobkiewicz

Dobre praktyki zarządzania zmianą - jak wyjść z bagna niemożności w łańcuchu dostaw?

Więcej informacji

Consulting Director MPM Productivity Management

 

Opis wystąpienia:

Problemy z terminowością czy zapasami u swoich korzeni mają przekonanie o konieczności minimalizowania ryzyka: lepszy wróbel w garści (niezadawalające nikogo, ale po cichu akceptowane efekty), niż gołąb na dachu (nowe, dające nadzieję podejścia, które… niosą ryzyko pogorszenia wyników). Przekonanie to tkwi bardzo głęboko wśród specjalistów zajmujących się planowaniem i jest przyczyną wielu nieudanych wdrożeń.

Chcąc zmienić Supply Chain Management w swojej firmie, na celownik trzeba wziąć właśnie ten zły punkt widzenia. Najskuteczniejszym sposobem jego skruszenia jest rozmrożenie, wdrożenie prototypu i zamrożenie. Ważne, by do czasu uzyskania sprawnego prototypu raczej zawężać działania niż iść zbyt szeroko. Dotyczy to zwłaszcza zespołu wdrożeniowego – lepiej dwie czy trzy osoby wyrywające się do działania (może po lekkim popchnięciu…) niż liczne grono, które trzeba pchać.

Zarządzanie łańcuchem dostaw oparte jest na ludziach. Oni je utrudniają, ale też i jedynie oni mogą je popchnąć na wyżyny, o których konkurencja może tylko śnić!

Podczas wystąpienia dowiesz się:

• Jak przekonać zespół, że zmiany są niezbędne?
• Jak dobrać osoby do zespołu wdrażającego zmianę?
• Jak uruchomić pilotaż, czyli od czego rozpocząć wdrażanie zmian?
• Jak określać kolejne zadania? zbigniew.sobkiewicz@mpm24.com

 

 

Piotr Susz

Budowanie logistyki na nowym rynku – od strategii do wdrożenia procesów

Więcej informacji

CEO Locura

Opis wystąpenia:

Wejście na nowy rynek wymaga precyzyjnego planowania, szczególnie jeśli chodzi o operacyjny aspekt ekspansji. Budowa odpowiednio rentownych i elastycznych łańcuchów dostaw może stanowić o być albo nie być na nowym rynku. Podczas prelekcji pokażemy, jak można podejść do planowania procesów z wykorzystaniem innowacyjnych technologii, takich jak chociażby cyfrowy bliźniak.

Jerzy Rychlewski

Jak teoria ograniczeń pozwoliła przemodelować procesy logistyczne w firmie produkcyjnej – case study

Więcej informacji

Certyfikowany Konsultant TOC Flow Consulting

Opis wystąpenia:

Czasami wdrażane przez nas optymalizacje kosztowe nie działają tak, jak powinny i negatywnie wpływają na firmę w ogólności. Tak było również w przypadku, który omówimy podczas wystąpienia.

Choć malały koszty jednostkowe zakupu, to procesy logistyczne generowały coraz większe wydatki, a w efekcie – cała organizacja nie działała tak, jak powinna. Precyzyjne zmiany w obrębie łańcucha dostaw umożliwiły wykrycie ograniczeń i ich eliminację z korzyścią dla procesów. j.rychlewski@flow-consulting.pl

 

Damian Kałdonek

Hakowanie własnej głowy – jak podejmować świadome decyzje (nie tylko) w łańcuchu dostaw

Więcej informacji

CEO, Shookai Analytics

 

Opis wystąpenia:

Jako dyrektor logistyki powinieneś zawsze podejmować decyzje w oparciu o dane. Nie zawsze jest to jednak takie proste – sposób ludzkiego myślenia często wpędza nas w pułapki poznawcze utrudniające nam racjonalne wnioskowanie.

Pokażemy Ci, na co powinieneś zwracać szczególną uwagę i czego wystrzegać się w procesie decyzyjnym. Dzięki temu będziesz mógł hakować własną głowę i stać się jeszcze lepszym menedżerem.

Natalia Bezat

Doskonałość procesowa fundamentem rewolucji technologicznej i budowania kultury trwałej zmiany w organizacji

Więcej informacji

Supply Chain & Operations Manager,  Ernst & Young

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami E2E Supply Chain z fokusem na procesy magazynowe i transport, a także optymalizację kapitału obrotowego (poziom zapasów). Poza Ernst & Young, pracowała w takich organizacjach jak Procter & Gamble, Unilever, Ikea Retail, Hilti, Velux.

Opis wystąpenia:

Podczas prelekcji porozmawiamy o wdrażaniu standaryzacji procesów w organizacji, budowaniu podejścia zero loss mindset w dziale logistyki i o tym, jak Procter & Gamble buduje odpowiedzialność pracowników za procesy w celu wprowadzenia trwałej zmiany.

To wszystko stanowi z kolei podstawą do rewolucji technologicznej w firmie, która może iść równolegle ze zmianą zachowa. Trzeba jednak pamiętać, że nawet najwspanialsze narzędzia nie będą dobrze wykorzystane, jeśli procesy zostaną zaprojektowane wadliwie.

Anna Pudło

Doskonałość procesowa fundamentem rewolucji technologicznej i budowania kultury trwałej zmiany w organizacji

Więcej informacji

Supply Chain Consultant,  Ernst & Young

 

Opis wystąpenia:

Podczas prelekcji porozmawiamy o wdrażaniu standaryzacji procesów w organizacji, budowaniu podejścia zero loss mindset w dziale logistyki i o tym, jak Procter & Gamble buduje odpowiedzialność pracowników za procesy w celu wprowadzenia trwałej zmiany.

To wszystko stanowi z kolei podstawą do rewolucji technologicznej w firmie, która może iść równolegle ze zmianą zachowa. Trzeba jednak pamiętać, że nawet najwspanialsze narzędzia nie będą dobrze wykorzystane, jeśli procesy zostaną zaprojektowane wadliwie.

Tomasz Wrzesiewski

Jak wdrożyć strategię, by nie była pustym sloganem? Zwinne wdrażanie projektów strategicznych w firmie

Więcej informacji

CEO, Art Strategy Group

 

Opis wystąpenia:

Praktyka pokazuje, że wiele starannie i ambitnie przygotowanych strategii pozostaje jedynie dokumentem, który nie wpływa na codzienne funkcjonowanie firmy. Powody są różne – brak zasobów, konflikt między priorytetami strategicznymi a operacyjnymi czy liczba bieżących problemów, które skutecznie odciągają uwagę od długoterminowych wyzwań.
Z drugiej strony firmy bez strategii często dryfują, tracą sens i rozmieniają się na drobne. Podczas swojego wystąpienia, Tomasz Wrzesiewski, ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, przedstawi praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego wdrażania strategii w firmie. Działania podejmowane zgodnie z filozofią zarządzania zwinnego (Agile) mogą przynieść konkretne rezultaty, zarówno krótko-, jak i długoterminowe.

 

O prelegencie: Prezes Zarządu, założyciel Art Strategy Group Sp. z o. o. (wcześniej i obecnie ArtStrategix Tomasz Wrzesiewski). Z wykształcenia finansista, absolwent Wydziału Zarządzania UW. Praktyk z 20-letnim doświadczeniem w biznesie, zwłaszcza w zakresie zarządzania projektami metodami klasycznymi i zwinnymi. Wspólnie z pozostałymi członkami zespołu nieprzerwanie uczestniczy na zasadzie wsparcia, monitoringu oraz zarządzania za klienta największymi projektami na rynku (projekty infrastrukturalne dla serbskiego rządu, wiodące firmy produkcyjne w branżach budowy pojazdów szynowych, chemicznej/kosmetycznej, higienicznej, prawniczej). Wykładowca studiów MBA (Poznań, Wrocław), były wykładowca akademicki (m.in. UW), wiodący trener Ernst and Young Academy of Business w zakresie zarządzania projektami. Główny Konsultant Art Strategy Group, merytorycznie nadzoruje pracę pozostałych konsultantów, uczestniczy w rozmowach i projektowaniu rozwiązań.

Dr Łukasz Dekier

Praktyczne metody elastycznej optymalizacji kosztów zapasów oraz OTIF w czasach niestabilnych łańcuchów dostaw

Więcej informacji

CEO, DKR Consulting

 

Opis wystąpenia:

W dynamicznych i nieprzewidywalnych warunkach rynkowych elastyczne zarządzanie łańcuchami dostaw staje się kluczowym wyzwaniem dla przedsiębiorstw. W ramach naszej prezentacji chcielibyśmy przedstawić odmienne podejście do optymalizacji OTIF (On-Time In-Full) oraz zarządzania kosztami zapasów w czasach, gdy łańcuchy dostaw są niestabilne. Przyjrzymy się skutecznym metodom zarządzania Kosztem Finansowania Zapasów (KFZ) z uwzględnieniem jednoczesnych optymalizacji mających na celu zmniejszenie kosztów.

Omówimy zastosowanie narzędzi wizualizacyjnych i kalkulacyjnych wspierających proces podejmowania decyzji oraz integrowanie funkcjonowanie działu logistyki z działem zakupów i innymi obszarami sąsiadującymi, takimi jak dział handlowy czy dział planowania. Mamy nadzieję, że przedstawione wskazówki pozwolą Państwu znacząco poprawić skuteczność operacyjną i konkurencyjność przedsiębiorstwa w zmiennym i wymagającym środowisku biznesowym.

Dr Jacek Kozłowski

Praktyczne metody elastycznej optymalizacji kosztów zapasów oraz OTIF w czasach niestabilnych łańcuchów dostaw

Więcej informacji

COO, DKR Consulting

 

Opis wystąpenia:

W dynamicznych i nieprzewidywalnych warunkach rynkowych elastyczne zarządzanie łańcuchami dostaw staje się kluczowym wyzwaniem dla przedsiębiorstw. W ramach naszej prezentacji chcielibyśmy przedstawić odmienne podejście do optymalizacji OTIF (On-Time In-Full) oraz zarządzania kosztami zapasów w czasach, gdy łańcuchy dostaw są niestabilne. Przyjrzymy się skutecznym metodom zarządzania Kosztem Finansowania Zapasów (KFZ) z uwzględnieniem jednoczesnych optymalizacji mających na celu zmniejszenie kosztów.

Omówimy zastosowanie narzędzi wizualizacyjnych i kalkulacyjnych wspierających proces podejmowania decyzji oraz integrowanie funkcjonowanie działu logistyki z działem zakupów i innymi obszarami sąsiadującymi, takimi jak dział handlowy czy dział planowania. Mamy nadzieję, że przedstawione wskazówki pozwolą Państwu znacząco poprawić skuteczność operacyjną i konkurencyjność przedsiębiorstwa w zmiennym i wymagającym środowisku biznesowym.

Cezary Pieczetowski

Największe zaskoczenia w mojej logistycznej karierze (i jak się z nimi zmierzyłem)

Więcej informacji

General Manager, Centrum Dystrybucyjne Amazon

Podczas prelekcji dowiesz się, jak dyrektor zarządzający obszarem logistyki i magazynowania z wieloletnim doświadczeniem stawał w obliczu niespodziewanego.

Jak to się stało, że przez wiele lat nie wdrożono inicjatywy o potencjale oszczędnościowym w wysokości 4 mln Euro rocznie? Jak to się stało, że podczas planowania startu dużego centrum dystrybucyjnego bardzo mocno niedoplanowano obecności ludzi? Jak to się stało, że technologia, której zespół nauczył się przez przypadek, wywróciła sposób pracy do góry nogami?

O tych i kolejnych zaskoczeniach usłyszysz podczas Logistics Manager Masterclass.

Dr inż. Tomasz Chojnacki

Kompendium automatyki magazynowej. Czy da się to streścić w 20 minut?

Więcej informacji

WDX Solutions

Inżynier logistyk, projektant, audytor, certyfikowany inspektor regałowy PSTM. Absolwent studiów doktoranckich na Politechnice Warszawskiej. Zarządza zespołem konsultingowym WDX Solutions. Zrealizował ponad 70 projektów intralogistycznych, w tym magazyny w USA, Rumunii, Czechach, Niemczech i Polsce. Wyszkolił ok. 500 osób w zakresie bezpieczeństwa i eksploatacji magazynów.

O prelekcji:

Podczas prelekcji zaprezentowane zostaną najważniejsze elementy zagadnienia automatyki magazynowej, będącej obszarem zarówno rozległym jak i skomplikowanym. Wykład skierowany jest do osób rozważających automatyzację magazynu, potrzebujących fundamentalnej wiedzy w tym zakresie, a jednocześnie zawierającej wskazówki praktyczne i przestrogi przy podejmowaniu wielomilionowych decyzji.

Paweł Brzeziński

Cyfrowa paleta - nowa jakość w Twoim łańcuchu dostaw

Więcej informacji

Wszyscy funkcjonujemy w bardzo dynamicznym otoczeniu rynkowym. W ostatnich latach na branżę logistyczną wpłynęło wiele nowych czynników. Jedne z nich okazały się zagrożeniem, inne otworzyły zupełnie nowe drogi rozwoju. Digitalizacja procesów to jedna z szans, która w bliskiej przyszłości diametralnie zmieni sposób funkcjonowania łańcuchów dostaw. Europaleta EPAL, podstawowy nośnik transportowo-magazynowy w Polsce i Europie, jest gotowa, by oprócz ładunków fizycznych przenosić również cyfrową informację.

Marek Falkowski

Skuteczne obniżenie kosztów pracy w procesach logistycznych

Więcej informacji

Galopujące koszty pracy w ostatnich trzech latach mocno dały się we znaki przedsiębiorcom. W związku z tym utrzymanie niektórych procesów w firmie wiąże się z dużymi nakładami finansowymi. Jednym ze sposobów na zatrzymanie bądź redukcję pewnych kosztów jest automatyzacja niektórych procesów poprzez ich robotyzację. Podczas naszej prelekcji chcemy opowiedzieć, jakie zalety niesie za sobą robotyzacja oraz jak logistyka może wchłonąć tę technologię do swoich procesów.

Tomasz Zarzycki

Doskonałość Operacyjna w firmie logistycznej

Więcej informacji

Dyrektor Zarządzający Groupe CAT CEE

O prelekcji: 

Doskonałość Operacyjna jest fundamentem efektywności funkcjonowania organizacji oraz budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, coraz częściej pojawia się w strategiach firm również w branży logistycznej. Na rzeczywistym przykładzie firmy CAT LC Polska, będziemy chcieli opowiedzieć jak kilkunastoletnie doświadczenia w doskonaleniu procesów, przekładają się na kulturę organizacji. Opowiemy przygodę jaką przeszedł CAT, jakie odniósł sukcesy oraz na jakie trudności napotkał w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia w swojej organizacji.

Tomasz Bereźnicki

Doskonałość Operacyjna w firmie logistycznej

Więcej informacji

Partner Zarządzający DPC Polska

Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w transformacjach Lean oraz w projektowaniu i ulepszaniu procesów. Doświadczony trener programów rozwojowych. Prowadzi szkolenia i coaching dla kadry zarządzającej na wszystkich poziomach organizacji.

Entuzjasta ciągłego doskonalenia. Uważa, że przewagę konkurencyjną należy budować w oparciu o ludzi i procesy. Prezes Zarządu DPC Polska. Posiada certyfikat Six Sigma.

O prelekcji: 

Doskonałość Operacyjna jest fundamentem efektywności funkcjonowania organizacji oraz budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, coraz częściej pojawia się w strategiach firm również w branży logistycznej. Na rzeczywistym przykładzie firmy CAT LC Polska, będziemy chcieli opowiedzieć jak kilkunastoletnie doświadczenia w doskonaleniu procesów, przekładają się na kulturę organizacji. Opowiemy przygodę jaką przeszedł CAT, jakie odniósł sukcesy oraz na jakie trudności napotkał w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia w swojej organizacji.

Mariusz Kobyliński

Doskonałość Operacyjna w firmie logistycznej

Więcej informacji

Kierownik Działu Wsparcia Operacji, Lean i Reklamacji

 

Odpowiedzialny za procesy operacyjne w 15 oddziałach dystrybucyjnych oraz rozwój Kultury LEAN w tych oddziałach. Głównymi działania w kulturze Lean jest budowanie struktur Lean Leaderów odpowiedzialnych za cykl ciągłe doskonalenia oraz za organizację warsztatów optymalizacyjnych dla klientów CAT LC Polska. Odpowiedzialny za kompleksową obsługę reklamacji w logistce oraz za proces tworzenia, monitorowania oraz analizy KPI w Dystrybucji Krajowej.

CAT LC Polska wspierałem procesy optymalizacyjne w oddziałach w Niemczech w ponad rocznym projekcie optymalizacji sieci logistycznej, jak również wspierałem budowę kultury Lean w Krajach Bałtyckich.

Przez ponad 10 lat pracy w CAT zrealizowałem wiele projektów optymalizacyjno-wdrożeniowych wykorzystując metodykę projektowa między innymi Prince2, PMI oraz elementy metodyki Agail. Do kluczowych projektów możemy zaliczyć wdrożenie i unifikacja opakowań transportowych wpływające na redukcje kosztów logistycznych, optymalizacja sieci dystrybucji w Niemczech (reorganizacja procesów w 14 oddziałach), projekt zarządzania jednostkami zwrotnymi, wdrożenie systemu pomiarkowania wolumenów w firmie logistycznej.

O prelekcji: 

Doskonałość Operacyjna jest fundamentem efektywności funkcjonowania organizacji oraz budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, coraz częściej pojawia się w strategiach firm również w branży logistycznej. Na rzeczywistym przykładzie firmy CAT LC Polska, będziemy chcieli opowiedzieć jak kilkunastoletnie doświadczenia w doskonaleniu procesów, przekładają się na kulturę organizacji. Opowiemy przygodę jaką przeszedł CAT, jakie odniósł sukcesy oraz na jakie trudności napotkał w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia w swojej organizacji.

Piotr Dratwa

Optymalizacja na miarę naszych czasów – automatyczne rozwiązania magazynowe (case study)

Więcej informacji

Account Manager, Reesink Logistic Solutions

Entuzjastyczny doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Przygodę w branży logistycznej rozpocząłem od wózków widłowych przez osprzęt intralogistyczny, regały magazynowe a kończąc na automatycznych rozwiązaniach magazynowych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w firmie Reesink Logistic Solutions na rynkach: polskim, czeskim oraz słowackim. Z mojej perspektywy sprzedaż to pomaganie klientowi w podjęciu najlepszej decyzji i to właśnie motywuje mnie na co dzień.

Opis prelekcji:

Automatyzacja procesów to już nie tylko moda, ale konieczność w każdym nowoczesnym magazynie i centrum logistycznym. Jest oczywistym fundamentem rozwoju e-commerce, handlu hurtowego i detalicznego czy produkcji, wykorzystując takie rozwiązania, jak sztuczna inteligencja oraz robotyka. Wszędzie tam, gdzie liczy się płynność dostaw i zachowanie ciągłości procesów, Reesink Logistics Solutions jest w stanie dostosować magazyn do wyzwań, jakie stawia przyszłość.

Prowadzący debatę: Piotr Skobało

Debata #1: Na drodze do dojrzałej automatyzacji. Jak wdrażać automatyzacje, aby uniknąć kosztownych pomyłek i zmaksymalizować korzyści dla firmy?

Więcej informacji

Supply Chain Strategist | Expert in End-to-End Supply Chain & Operational Excellence | Relentlessly Driving Customer Value | MBA Lecturer | Podcast Host

Dzięki mojemu ponad dwudziestoletniemu bogatemu doświadczeniu w logistyce międzynarodowej i zarządzaniu łańcuchem dostaw, doskonaliłem swoją wiedzę w różnych sektorach, w tym w produkcji, handlu detalicznym, handlu elektronicznym i usługach logistycznych. Moja kariera charakteryzuje się głębokim zrozumieniem, w jaki sposób strategiczna optymalizacja łańcucha dostaw może służyć jako przewaga konkurencyjna, podnosząc poziom usług, zmniejszając złożoność i osiągając opłacalność.

Opis debaty:

Skokowe wzrosty kosztów funkcjonowania firm i topniejące marże nie pozostawiają zbyt wiele przestrzeni na strategiczne błędy czy nieudane eksperymenty. Dlatego tak istotne jest dyskutowanie o tym, co w automatyzowaniu procesów logistycznych może pójść źle i jak uniknąć błędów – zarówno tych oczywistych, jak i tych mniej powszechnych. Dynamika rozwoju gospodarczego wymusza na nas bowiem przyznanie, że zasadnicze pytanie, jakie powinniśmy sobie zadawać, nie brzmi już „czy automatyzować”, ale „jak to robić, aby wygenerować maksymalne korzyści dla naszej organizacji.

Dorota Richards

Debata #1: Na drodze do dojrzałej automatyzacji. Jak wdrażać automatyzacje, aby uniknąć kosztownych pomyłek i zmaksymalizować korzyści dla firmy?

Więcej informacji

Business Development Manager w Polsce, AutoStore

Opis debaty:

Skokowe wzrosty kosztów funkcjonowania firm i topniejące marże nie pozostawiają zbyt wiele przestrzeni na strategiczne błędy czy nieudane eksperymenty. Dlatego tak istotne jest dyskutowanie o tym, co w automatyzowaniu procesów logistycznych może pójść źle i jak uniknąć błędów – zarówno tych oczywistych, jak i tych mniej powszechnych. Dynamika rozwoju gospodarczego wymusza na nas bowiem przyznanie, że zasadnicze pytanie, jakie powinniśmy sobie zadawać, nie brzmi już „czy automatyzować”, ale „jak to robić, aby wygenerować maksymalne korzyści dla naszej organizacji.

Daniel Kusak

Debata #1: Na drodze do dojrzałej automatyzacji. Jak wdrażać automatyzacje, aby uniknąć kosztownych pomyłek i zmaksymalizować korzyści dla firmy?

Więcej informacji

Managing Director w Ferag Polska sp. z o.o.

Opis debaty:

Skokowe wzrosty kosztów funkcjonowania firm i topniejące marże nie pozostawiają zbyt wiele przestrzeni na strategiczne błędy czy nieudane eksperymenty. Dlatego tak istotne jest dyskutowanie o tym, co w automatyzowaniu procesów logistycznych może pójść źle i jak uniknąć błędów – zarówno tych oczywistych, jak i tych mniej powszechnych. Dynamika rozwoju gospodarczego wymusza na nas bowiem przyznanie, że zasadnicze pytanie, jakie powinniśmy sobie zadawać, nie brzmi już „czy automatyzować”, ale „jak to robić, aby wygenerować maksymalne korzyści dla naszej organizacji.

Łukasz Michałowski

Debata #1: Na drodze do dojrzałej automatyzacji. Jak wdrażać automatyzacje, aby uniknąć kosztownych pomyłek i zmaksymalizować korzyści dla firmy?

Więcej informacji

Dyrektor Dystrybucji Międzynarodowej Regionu,  Raben Logistics Polska

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, pełniący funkcję Wiceprezesa Klastra Logistycznego. Specjalizuje się w doradztwie dla przedsiębiorców w optymalizacji łańcucha dostaw. Obecnie kieruje Operacjami dystrybucji międzynarodowej w RABEN, zarządzając: Transportem, Obsługą Klienta oraz Agencją Celną.

Aktywnie angażuje się w podnoszenie świadomości społecznej dotyczącej wpływu jakości transportu na środowisko oraz wspiera inicjatywy poprawy sytuacji branży logistycznej w Polsce. Ponadto, uczestniczy w działaniach związanych z transferem wiedzy, współpracując z uczelniami kształcącymi przyszłych logistyków.

 

Opis debaty:

Skokowe wzrosty kosztów funkcjonowania firm i topniejące marże nie pozostawiają zbyt wiele przestrzeni na strategiczne błędy czy nieudane eksperymenty. Dlatego tak istotne jest dyskutowanie o tym, co w automatyzowaniu procesów logistycznych może pójść źle i jak uniknąć błędów – zarówno tych oczywistych, jak i tych mniej powszechnych. Dynamika rozwoju gospodarczego wymusza na nas bowiem przyznanie, że zasadnicze pytanie, jakie powinniśmy sobie zadawać, nie brzmi już „czy automatyzować”, ale „jak to robić, aby wygenerować maksymalne korzyści dla naszej organizacji.

 

 

Karolina Didyk

Debata #1: Na drodze do dojrzałej automatyzacji. Jak wdrażać automatyzacje, aby uniknąć kosztownych pomyłek i zmaksymalizować korzyści dla firmy?

Więcej informacji

Karolina Didyk, dyrektorka projektów automatyzacyjnych na Europę w GXO będącym największym na świecie operatorem logistyki kontraktowej. Związana z firmą od ponad 5 lat. Na obecnym stanowisku odpowiada za wdrażanie innowacyjnych rozwiązań automatyzacji i robotyzacji w procesach magazynowych, które kilkukrotnie podnoszą efektywność, bezpieczeństwo pracy oraz tworzą zawody przyszłości w logistyce.

Wcześniej jako dyrektorka ds. technicznych i projektów e-commerce była odpowiedzialna za zarządzanie budynkiem, utrzymanie ruchu maszyn  oraz ciągłe doskonalenie jak również za  uruchomienie dwóch centrów  logistycznych oraz automatyzację operacji dla klientów z branży modowej oraz zoologicznej. Przed dołączeniem do GXO pracowała w branży energetycznej oraz budowlanej zajmując się również tematami technicznych. Jest absolwentką Politechniki Wrocławskiej na kierunku automatyki i robotyki oraz zarządzania i inżynierii produkcji.  Aktualnie w ramach programu edukacyjnego GXO “Akademia Kariery” współprowadzi wykłady dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku zarządzania logistyką i łańcuchami dostaw

„MŚP Biznes”. Zaprojektował tysiące stron książek i magazynów, wprowadził na rynek kilkanaście produktów wydawniczych. Autor koncepcji outsourcingu wydawniczego, która skraca czas przygotowania materiałów do druku. Pisze artykuły eksperckie na LinkedInie oraz publikuje w mediach branżowych. Prywatnie gitarzysta, pasjonat publikacji elektronicznych oraz nowych mediów.

Opis debaty:

Skokowe wzrosty kosztów funkcjonowania firm i topniejące marże nie pozostawiają zbyt wiele przestrzeni na strategiczne błędy czy nieudane eksperymenty. Dlatego tak istotne jest dyskutowanie o tym, co w automatyzowaniu procesów logistycznych może pójść źle i jak uniknąć błędów – zarówno tych oczywistych, jak i tych mniej powszechnych. Dynamika rozwoju gospodarczego wymusza na nas bowiem przyznanie, że zasadnicze pytanie, jakie powinniśmy sobie zadawać, nie brzmi już „czy automatyzować”, ale „jak to robić, aby wygenerować maksymalne korzyści dla naszej organizacji.

Prowadzący debatę: Dominik Jańczak

Debata #2: Odkryj logistyczne oblicze sztucznej inteligencji. Jak wykorzystać błyskawicznie rozwijającą się technologię w codziennej praktyce logistyka?

Więcej informacji

Redaktor naczelny „Logistics Manager”, MPF

Zna rynek wydawniczy od podszewki. Pracował w redakcjach takich magazynów branżowych jak „Flota” czy „MŚP Biznes”. Zaprojektował tysiące stron książek i magazynów, wprowadził na rynek kilkanaście produktów wydawniczych. Autor koncepcji outsourcingu wydawniczego, która skraca czas przygotowania materiałów do druku. Pisze artykuły eksperckie na LinkedInie oraz publikuje w mediach branżowych. Prywatnie gitarzysta, pasjonat publikacji elektronicznych oraz nowych mediów.

Opis debaty:

Mówi się, że jedyną stałą jest zmiana. Zaakceptowanie zmienności jest nieuniknione, choć często bywa dla nas mało komfortowe. Podobnie jest w kontekście błyskawicznie rozwijających się algorytmów uczenia maszynowego i modeli językowych, określanych coraz częściej mianem „sztucznej inteligencji”.

Podczas debaty wymienimy poglądy na to, jak w codziennej pracy menedżerskiej możemy korzystać z rozwijających się technologii, czy warto karmić algorytmy firmowymi danymi, a także gdzie w tym wszystkim upatrywać szans, przewag rynkowych i niestety również zagrożeń, jakie stoją przed naszymi organizacjami.

Pavel Arno

Debata #2: Odkryj logistyczne oblicze sztucznej inteligencji. Jak wykorzystać błyskawicznie rozwijającą się technologię w codziennej praktyce logistyka?

Więcej informacji

IBM Automation Brand Specialist

Promotor nowoczesnych I przyjaznych rozwiązań informatycznych z zakresu zarządzania procesami, ich automatyzacji oraz doskonalenia. Absolwent kierunków zarządzania, inżynierii procesów biznesowych i handlu międzynarodowego. Współzałożyciel Centrum Kompetencji BPM na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 15 lat jest związany z branżą informatyczną. Mając doświadczenie udziału w kilkudziesięciu projektach wdrożenia usprawnień organizacyjnych i wdrożenia systemów IT różnej skali dla różnych sektorów gospodarki łączy wiedzę biznesową, projektową i techniczną.

W IBM odpowiada za portfolio rozwiązań z obszarów automatyzacji, integracji, AIOps oraz FinOps.

Opis debaty:

Mówi się, że jedyną stałą jest zmiana. Zaakceptowanie zmienności jest nieuniknione, choć często bywa dla nas mało komfortowe. Podobnie jest w kontekście błyskawicznie rozwijających się algorytmów uczenia maszynowego i modeli językowych, określanych coraz częściej mianem „sztucznej inteligencji”.

Podczas debaty wymienimy poglądy na to, jak w codziennej pracy menedżerskiej możemy korzystać z rozwijających się technologii, czy warto karmić algorytmy firmowymi danymi, a także gdzie w tym wszystkim upatrywać szans, przewag rynkowych i niestety również zagrożeń, jakie stoją przed naszymi organizacjami.

 

Karol Robaczewski

Debata #2: Odkryj logistyczne oblicze sztucznej inteligencji. Jak wykorzystać błyskawicznie rozwijającą się technologię w codziennej praktyce logistyka?

Więcej informacji

Head of Production I Chief of Operation I Plant Manager | x-kom

Doświadczony profesjonalista z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu operacjami i produkcją. Pracował w firmach takich jak Amazon, LG Electronics, Bosch i x-kom, osiągając sukcesy w optymalizacji procesów i poprawie wydajności. Jako aktywny członek społeczności biznesowej, uczestniczy w ważnych wydarzeniach branżowych jako prelegent. Poza pracą, pasjonuje go żeglarstwo, nurkowanie i podróże, które kształtują jego zręczność i zdolność do adaptacji. Obecnie poszukuje nowych możliwości zawodowych i jest otwarty na współpracę oraz wymianę wiedzy z profesjonalistami.

Opis debaty:

Mówi się, że jedyną stałą jest zmiana. Zaakceptowanie zmienności jest nieuniknione, choć często bywa dla nas mało komfortowe. Podobnie jest w kontekście błyskawicznie rozwijających się algorytmów uczenia maszynowego i modeli językowych, określanych coraz częściej mianem „sztucznej inteligencji”.

Podczas debaty wymienimy poglądy na to, jak w codziennej pracy menedżerskiej możemy korzystać z rozwijających się technologii, czy warto karmić algorytmy firmowymi danymi, a także gdzie w tym wszystkim upatrywać szans, przewag rynkowych i niestety również zagrożeń, jakie stoją przed naszymi organizacjami.

Jacek Olszewski

Debata #2: Odkryj logistyczne oblicze sztucznej inteligencji. Jak wykorzystać błyskawicznie rozwijającą się technologię w codziennej praktyce logistyka?

Więcej informacji

Opis debaty:

Mówi się, że jedyną stałą jest zmiana. Zaakceptowanie zmienności jest nieuniknione, choć często bywa dla nas mało komfortowe. Podobnie jest w kontekście błyskawicznie rozwijających się algorytmów uczenia maszynowego i modeli językowych, określanych coraz częściej mianem „sztucznej inteligencji”.

Podczas debaty wymienimy poglądy na to, jak w codziennej pracy menedżerskiej możemy korzystać z rozwijających się technologii, czy warto karmić algorytmy firmowymi danymi, a także gdzie w tym wszystkim upatrywać szans, przewag rynkowych i niestety również zagrożeń, jakie stoją przed naszymi organizacjami.

Dariusz Rurka

Debata #2: Odkryj logistyczne oblicze sztucznej inteligencji. Jak wykorzystać błyskawicznie rozwijającą się technologię w codziennej praktyce logistyka?

Więcej informacji

Senior Business Development Manager, FM Logistic

Ekspert w dziedzinie logistyki kontraktowej, z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Zdobywał je współpracując z producentami renomowanych światowych marek z branży FMCG, HCP, DIY i Retail. Obecnie związany z FM Logistic, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w Europie Centralnej i relacje z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, pełniąc funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.

Zdobyte doświadczenie wykorzystuje do skutecznego wdrażania innowacyjnych rozwiązań logistycznych, które wpływają pozytywnie na efektywność operacyjną i podnoszą jakość serwisu oraz obsługi klienta.
Jest miłośnikiem nowych technologii i szuka możliwości ich wdrażania w codziennej pracy, aby efektywniej funkcjonować w zmieniającym się otoczeniu biznesowym i w obliczu nowych wyzwań rynkowych.

Opis debaty:

Mówi się, że jedyną stałą jest zmiana. Zaakceptowanie zmienności jest nieuniknione, choć często bywa dla nas mało komfortowe. Podobnie jest w kontekście błyskawicznie rozwijających się algorytmów uczenia maszynowego i modeli językowych, określanych coraz częściej mianem „sztucznej inteligencji”.

Podczas debaty wymienimy poglądy na to, jak w codziennej pracy menedżerskiej możemy korzystać z rozwijających się technologii, czy warto karmić algorytmy firmowymi danymi, a także gdzie w tym wszystkim upatrywać szans, przewag rynkowych i niestety również zagrożeń, jakie stoją przed naszymi organizacjami.

Prowadzący debatę: Artur Olejniczak

Debata #3: Stabilizacja jest tuż za rogiem. Jak poruszać się po rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?

Więcej informacji

Właściciel Art of Communication

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielę się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jestem cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Dyplomowanym Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizowałem Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS – stając się „jego twarzą”. Od wielu lat bacznie obserwuję i recenzuję wydarzenia oraz nowości branży TSL i KEP. Jestem autorem ponad 200 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism.

O debacie: 

Jak wygląda aktualna sytuacja na rynku magazynowym, jeśli chodzi o dostępność przestrzeni i koszt wynajmu powierzchni? Jak wdrażać strategie optymalizacji kosztów magazynowania i o czym powinna pamiętać organizacja w kontekście zielonych dyrektyw budynkowych? Słowem – jak dyrektor logistyki czy członek zarządu odpowiedzialny za operacje powinien poruszać się na rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?

Damian Kołata

Debata #3: Stabilizacja jest tuż za rogiem. Jak poruszać się po rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?

Więcej informacji

Partner, Dyrektor Działu Industrial & Logistics w Polsce oraz Dyrektor E-Commerce w regionie CEE, Cushman & Wakefield

O debacie: 

Jak wygląda aktualna sytuacja na rynku magazynowym, jeśli chodzi o dostępność przestrzeni i koszt wynajmu powierzchni? Jak wdrażać strategie optymalizacji kosztów magazynowania i o czym powinna pamiętać organizacja w kontekście zielonych dyrektyw budynkowych? Słowem – jak dyrektor logistyki czy członek zarządu odpowiedzialny za operacje powinien poruszać się na rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?

Przemysław Piętak

Debata #3: Stabilizacja jest tuż za rogiem. Jak poruszać się po rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?

Więcej informacji

Supply Chain Advisory Director

Przemysław zarządza projektami Supply Chain Advisory związanymi ze strategią łańcucha dostaw, projektowaniem sieci, oceną operacyjną i koncepcją obiektów dla klientów przemysłowych, detalicznych i logistycznych. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu pracy w największych światowych firmach 3PL, dobrze rozumie proces rozwoju biznesu w logistyce kontraktowej i projektowania rozwiązań oraz jest w stanie wspierać klientów, którzy poszukują nowego partnera 3PL lub chcą ocenić wydajność obecnych. Związany z branżą łańcucha dostaw i logistyki od blisko 20 lat, pracując po stronie producenta (Grupa Żywiec / Heineken), firm doradczych (Roland Berger / Logisys) oraz firm logistycznych (CEVA Logistics / HUB Logistics). Współpracował z klientami z Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Holandii, Wielkiej Brytanii i innych regionów.

O debacie: 

Jak wygląda aktualna sytuacja na rynku magazynowym, jeśli chodzi o dostępność przestrzeni i koszt wynajmu powierzchni? Jak wdrażać strategie optymalizacji kosztów magazynowania i o czym powinna pamiętać organizacja w kontekście zielonych dyrektyw budynkowych? Słowem – jak dyrektor logistyki czy członek zarządu odpowiedzialny za operacje powinien poruszać się na rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?

Cecylia Captiosus

Debata #3: Stabilizacja jest tuż za rogiem. Jak poruszać się po rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?

Więcej informacji

AI Warehouse

O debacie: 

Jak wygląda aktualna sytuacja na rynku magazynowym, jeśli chodzi o dostępność przestrzeni i koszt wynajmu powierzchni? Jak wdrażać strategie optymalizacji kosztów magazynowania i o czym powinna pamiętać organizacja w kontekście zielonych dyrektyw budynkowych? Słowem – jak dyrektor logistyki czy członek zarządu odpowiedzialny za operacje powinien poruszać się na rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku?


01

/

33

Harmonogram wydarzenia

DZIEŃ 1

 

🕖8:00-9:00      REJESTRACJA

 

🕖9:00-9:10      Otwarcie konferencji

 

🕖9.10-10:00     Power speech: Jak zachować spokój, kiedy wszystko się wali – podejmowanie decyzji menedżerskich w niepewnej rzeczywistości, Dr Ewa Hartman

 

🕖10:00-10:30   Budowanie biznesu logistycznego na nowym rynku – od strategii do wdrożenia procesów, Piotr Susz

 

🕖10:30-11:00   Jak wdrożyć strategię, by nie była pustym sloganem? Zwinne wdrażanie projektów strategicznych w firmie, Tomasz Wrzesiewski

 

🕖11:00-11:30   PRZERWA KAWOWA

 

🕖11:30-11:50   Hakowanie własnej głowy – jak podejmować świadome decyzje (nie tylko) w łańcuchu dostaw? Damian Kałdonek

 

🕖11:50-12:10   Kompendium automatyki magazynowej. Czy da się to streścić w 20 minut? Dr inż. Tomasz Chojnacki

 

🕖12:10-12:30   Skuteczne obniżenie kosztów pracy w procesach logistycznych, Marek Falkowski, Asbis

🕖12:30-12:50   Optymalizacja na miarę naszych czasów – automatyczne rozwiązania magazynowe (case study), Piotr Dratwa

 

🕖12:50-13:20   PRZERWA KAWOWA

 

🕖13:20-13:40   Cyfrowa paleta – nowa jakość w Twoim łańcuchu dostaw, Paweł Brzeziński

 

🕖13:40-14:10   Dobre praktyki zarządzania zmianą – jak wyjść z bagna niemożności w łańcuchu dostaw? Zbigniew Sobkiewicz

 

🕖14:10-14:35    Największe zaskoczenia w mojej karierze logistyka i jak sobie z nimi poradziłem? Cezary Pieczetowski

 

🕖14:35-15:00   Doskonałość procesowa fundamentem do rewolucji technologicznej organizacji – case study, Anna Pudło, Natalia Bezat

 

🕖15:00-16:30   Logistyczny lunch

 

🕖19:30-24:00  Logistyczny grill i moderowany networking

DZIEŃ 2

 

🕖9:00-10:00   MODEROWANY NETWORKING I PREZENTACJA STOISK PARTNERÓW

 

🕖10:00-10:30    Doskonałość Operacyjna w firmie logistycznej, Tomasz Bereźnicki, Tomasz Zarzycki,  Mariusz Kobyliński

 

🕖10:30-11:00   Elastyczna optymalizacja kosztów zapasów oraz OTIF w czasach niestabilnych łańcuchów dostaw, Dr Łukasz Dekier, Dr Jacek Kozłowski

 

🕖11:00-11:30   Jak teoria ograniczeń pozwoliła przemodelować procesy logistyczne – case study, Jerzy Rychlewski

 

🕖11:30-12:00   PRZERWA KAWOWA

 

🕖12:00-12:50 Debata #1:  Na drodze do dojrzałej automatyzacji. Jak wdrażać automatyzacje, aby uniknąć kosztownych pomyłek i zmaksymalizować korzyści dla firmy? Prowadzi: Piotr Skobało

 

🕖12:50-13:40 Debata #2:   Odkryj logistyczne oblicze sztucznej inteligencji. Jak wykorzystać błyskawicznie rozwijającą się technologię w codziennej praktyce logistyka? Prowadzi: Dominik Jańczak

 

🕖13:40-14:10   PRZERWA KAWOWA

 

🕖14:10-15:00 Debata #3:   Stabilizacja jest tuż za rogiem. Jak poruszać się po rynku magazynowym w drugiej połowie 2024 roku? Prowadzi: Artur Olejniczak

 

🕖15:00-15:30   Polska logistyka w obliczu potężnych zmian geopolitycznych – jaki jest stan gry? Janusz Piechociński

 

🕖15:30   Zakończenie konferencji i lunch

Partnerzy merytoryczni

Partner główny

Partnerzy

Partnerzy medialni

KONTAKT

KWESTIE ORGANIZACYJNE I SPRZEDAŻ BILETÓW

PROJECT MANAGER

Klaudia Teper

klaudia.teper@mediapressfilm.pl

731 101 131

SPRZEDAŻ I REKLAMA

SALES MANAGER

Aleksandra Pisarzewska

aleksandra.pisarzewska@logistics-manager.pl

+48 535 412 300

BRAND MANAGER

Szymon Drobina

szymon.drobina@logistics-manager.pl

+48 533 529 211

WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA

REDAKTOR NACZELNY

Dominik Jańczak

dominik.janczak@logistics-manager.pl

+48 531 835 098