Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Wydarzenia/Nadchodzące wydarzenia/Tomorrow Logistics | 13 Marca 2024 | Poznań

Tomorrow Logistics | 13 Marca 2024 | Poznań


Start za: dni h min

Poznań, Plac Andersa 1, 61-894


13.03.2024


09:00-17:00


Bezpłatne


Prelegenci

Agenda wydarzenia

Formularz rejestracyjny

Kontakt


O konferencji

LOGISTYKA „NA KODACH”

 

W trudnych momentach rozwiązania będące na wyciągnięcie ręki często są tymi najlepszymi. Przyjedź na konferencję Tomorrow Logistics, a pokażemy Ci, jak najwięksi rynkowi gracze wykorzystują nowe technologie w optymalizowaniu i uelastycznieniu swoich łańcuchów dostaw.

 

Pokażemy Ci, że nie zawsze musisz grać va banque, aby przejść na kolejny poziom w rozgrywce o logistykę jutra w Twojej firmie. Czasami proste zmiany sprawią, że poczujesz się, jakbyś grał „na kodach”.

 

W programie przede wszystkim realne case studies związane ze sztuczną inteligencją, wizualizacją danych, automatyzacją przestrzeni magazynowych oraz technologią blockchain.

 

Sprawdź program wydarzenia i przekonaj się, że warto zainwestować czas właśnie w to wydarzenie dla praktyków logistyki.

 

DAJ SIĘ WCIĄGNAĆ TEJ GRZE!

POWER-UP UMIEJĘTNOŚCI

Zdobądź unikalne power-upy w postaci nowych pomysłów i kreatywnych rozwiązań problemów, które uczynią Twoją firmę niepokonaną w logistycznym świecie.


NOWY LEVEL PRODUKTOWEJ WIEDZY

Poznaj najciekawszych dostawców oferujących innowacyjne rozwiązania i produkty i dowiedz się, jak korzystają z nich inne organizacje.


MULTIPLAYER NETWORKING

Niektórych misji nie przejdziesz w trybie single player. Włącz tryb multiplayer networking, poznając ponad 150 kolegów po fachu. Być może zawrzecie sojusze pozwalające Wam pozostać w gotowości na nowe wyzwania.

Prelegenci

Cezary Pieczetowski

Wizualizacja danych związanych z pracą magazynu

Więcej informacji

General Manager w Amazon

W magazynie pozyskujemy ogromne ilości danych. Zasadnicze pytanie brzmi, w jaki sposób możemy zarządzać nimi optymalnie, aby odrzucić szum i wyciągnąć z nich to, czego naprawdę potrzebujemy z punktu widzenia zarządczego. Odpowiednie wizualizacja danych pozwoli nam podejmować szybsze i celniejsze decyzje, a także lepiej rozumieć procesy zachodzące w naszym łańcuchu dostaw.

W magazynie pozyskujemy ogromne ilości danych. Zasadnicze pytanie brzmi, w jaki sposób możemy zarządzać nimi optymalnie, aby odrzucić szum i wyciągnąć z nich to, czego naprawdę potrzebujemy z punktu widzenia zarządczego. Odpowiednie wizualizacja danych pozwoli nam podejmować szybsze i celniejsze decyzje, a także lepiej rozumieć procesy zachodzące w naszym łańcuchu dostaw.

Piotr Susz

Traceability i blockchain – jak wdrożyć zaawansowany system śledzenia towaru?

Więcej informacji

Chief Executive Officer w Locura

Blockchain to technologia, o której swego czasu sporo się mówiło, ale niewiele osób może pochwalić się tym, że oglądało efekty jej zastosowania w logistyce na własne oczy. Tymczasem projekty oparte o łańcuchy bloków nie tylko istnieją, ale też realnie zwiększają bezpieczeństwo i transparentność łańcucha dostaw. Podczas konferencji Tomorrow Logistics omówimy case study związane z wdrożeniem zaawansowanego systemu śledzenia (traceability) w oparciu o technologię blockchain.

Jacek Olszewski

Testuj się! Rola testów w realizacji złożonych projektów automatyki magazynowej

Więcej informacji

Senior Principal & Partner, Miebach Consulting

Projekty związane z wdrożeniem zaawansowanej automatyki magazynowej to inwestycje niezwykle kosztowne. Należy zatem z pełną świadomością przepracować etap testów przedwdrożeniowych i odpowiedzieć sobie na następujące pytania: co i kiedy powinniśmy testować, a także jaki jest cel naszych testów i jak możemy go osiągnąć.

Łukasz Musialski

Upgrade magazynu o automatykę - przykład optymalizacji pickingu przy pomocy wdrożenia sortera w funkcjonującym centrum dystrybucyjnym

Więcej informacji

Senior Logistics Consultant, Chaingers

Prelekcja omówi wpływ retrofittingu magazynu na efektywność operacyjną i konkurencyjność w zarządzaniu procesami magazynowymi na podstawie przeprowadzonego projektu w Serbii. Przedstawienie przykładu automatyzacji punktowej.

 

Marta Waldmann

Technologie wspierające podejmowanie decyzji w łańcuchu dostaw – projekt SARIL

Więcej informacji

Senior Logistics Development Specialist, Łukasiewicz – Poznański Instutut Technologiczny

Zakłócenia w łańcuchach dostaw coraz częściej zagrażają strategicznym przepływom towarów. W tej trudnej sytuacji wsparciem dla menedżerów logistyki staje się technologia. Technolodzy z Łukasiewicz -PIT i Fraunhofer opracowują model cyfrowego bliźniaka dla globalnych sieci transportowych. Narzędzie to ma pozwolić na dynamiczną weryfikację sieci transportowych i reagowanie na zakłócenia z wykorzystaniem czynnika synchromodalności – wykorzystania różnych gałęzi transportu dla zapewnienia optymalnej realizacji zlecenia. Cyfrowy bliźniak ma wspomóc głownie logistyków w planowaniu i reorganizacji drogi przewozu.

Damian Kałdonek

Jak przekształcić surowe fakty w angażujące wnioski? Używaj danych tak, aby stały się wartościową informacją.

Więcej informacji

Shookai Analytics

W zależności od specyfiki przedsiębiorstwa, według szeroko przyjętych szacunków, pojedyncze organizacje zbierają średnio od kilku gigabajtów do kilkunastu terabajtów danych dziennie. Same dane to jednak za mało, aby móc podejmować lepsze, świadome decyzje i wykorzystać je tak, aby miały realny wpływ na: zwiększenie efektywności operacji, zyskanie kontroli nad biznesem, zredukowanie kosztów prowadzenia działalności i zniwelowania potencjalnie utraconych korzyści.

Podczas prezentacji pokażę jak zamienić dane w informacje i jak je prezentować, aby niosły za sobą realną wartość.

Piotr Flak

Jak odblokować potencjał logistyki wewnętrznej w firmie produkcyjnej? Automatyzacja magazynu w odniesieniu do potrzeb i zasobów

Więcej informacji

Senior Projektant Logistyk WDX S.A.
Jestem inżynierem specjalizującym się w automatyce, z ponad dziewięcioletnim doświadczeniem w branży. Moja pasja do innowacji i optymalizacji procesów logistycznych prowadzi do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań, które mogą przynieść efektywne i zrównoważone rezultaty.

O prelekcji: Automatyzacja magazynu wydaje się naturalnym następstwem automatyzacji procesów produkcyjnych. Niezależnie, czy rozmawiamy o efektywnym składowaniu i przepływie dużych partii towarów, czy o sezonowaniu produktów, czy o automatycznym magazynie surowców, czy też sprawnej obsłudze pików sprzedażowych, automatyzacja wybranych procesów magazynowych zwiększa zdolność operacyjną oraz konkurencyjność całej firmy. Opowiem, jak odblokować potencjał logistyki wewnętrznej w odniesieniu do realnych potrzeb i posiadanych zasobów.

Ewa Wardak-Turkiewicz

www.SzybkaAutomatyzacja.pl

Więcej informacji

Channel Account Manager

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie automatyki przemysłowej. Z branżą związana od wielu lat pełniąc różne funkcje. Obecnie na stanowisku Channel Account Managera w Zebra Technologies.

Marek Kuropieska

www.SzybkaAutomatyzacja.pl

Więcej informacji

Prezes Zarządu w Aspekt Sp. z o.o.

W obliczu rosnącej presji na optymalizację procesów i zarządzanie brakami kadrowymi, menedżerowie szukają skutecznych rozwiązań. Badanie „Global Warehousing Vision Study 2023” ujawnia, że 73% decydentów magazynowych uznaje za priorytet wdrażanie intuicyjnych urządzeń i nowych technologii. Innowacje od Aspekt, takie jak system WMS czy rozwiązania mikroautomatyzacji, w połączeniu z technologiami Zebra Technologies nie tylko zwiększają efektywność operacyjną, ale także poprawiają komfort pracy. Takie połączenie technologiczne zapewnia menedżerom potężne narzędzia do przekształcania codziennych operacji, minimalizując jednocześnie wyzwania kadrowe poprzez zwiększenie satysfakcji i lojalności pracowników. Implementacja tych nowoczesnych technologii jest kluczem do utrzymania konkurencyjności, poprawy efektywności operacyjnej i budowania zadowolonego, stabilnego zespołu.

Łukasz Majer

Udana implementacja strategii “Just in Sequence” w dużej firmie – Case Study

Więcej informacji

Business Solutions & Marketing Director

O prelekcji:

W ramach prezentacji zostanie przedstawiony „case study” bardzo dużej firmy zajmującej się produkcją mebli (m. innymi jako podwykonawca IKEA). Firma ta skutecznie zaimplementowała strategię „Just in Sequence”, która jest kolejny etapem zaawansowania JiT. W systemie tym, dostawy docierają wprost na konkretne stanowiska produkcyjne, pod konkretne zlecenia, z minimalnym wyprzedzeniem rzędu… 15 minut!
Jak to możliwe w wielo-oddziałowej firmie zatrudniającej >5 500 pracowników?
W prezentacji zostanie pokazane 5 praktycznych elementów, które zadecydowały o osiągnięciu sukcesu – w obszarach takich jak ludzie, organizacja procesów i technologia.

O mnie: 

Jestem managerem z ponad 20-letnim doświadczeniem (w mojej historii pełniłem zarządowe pozycje w 6-ciu spółkach). Moją pasją jest optymalizowanie działania firm, co czynię równie chętnie poprzez implementację zaawansowanych technologii informatycznych, jak i przy użyciu najprostszych metod, takich jak „żółte karteczki”, „check-listy” i … – tak, tak – Excele! Kieruję się zdrowym rozsądkiem i wierzę w siłę prostoty.

W przeszłości byłem m. innymi współwłaścicielem firmy konsultingowej w pełni skoncentrowanej na analizie procesów biznesowych, pomiarach i optymalizacji procesów.
Dołączyłem do Novacura Group w 2019 roku. Było to tuż po tym, jak zakochałem się w oprogramowaniu Novacura ze względu na jego prostotę i użyteczność we wdrażaniu zmian i poprawie efektywności firm. Obecnie pełnię funkcję Dyrektora Marketingu dla Grupy Novacura, co daje mi możliwość opowiadania o potencjale rozwiązań Novacura szerokiemu gronu odbiorców.

Dorota Szwarc

Jak dobrze identyfikować punkty krytyczne w łańcuchu dostaw dzięki danym z systemów RFID i klasycznym zabezpieczeniom plombowym.

Więcej informacji

Kierownik działu technicznego w firmie Silny&Salamon

O prelekcji:

W dzisiejszym globalnym świecie łańcuchy dostaw stają się coraz bardziej złożone, co zwiększa ryzyko wystąpienia różnego rodzaju problemów. W prezentacji opartej na case study przedstawione zostaną możliwości wykorzystania danych z systemów RFID, klasycznych zabezpieczeń plombowych i opakowaniowych do skutecznej identyfikacji punktów krytycznych w łańcuchu dostaw. Prelegenci opowiedzą również o korzyściach i możliwościach wdrożeń „szytych na miarę” klienta.

O mnie: 

Dysponuję bogatym doświadczeniem handlowym zdobytym w branży poligraficznej, budowlanej w obszarze wykończenia wnętrz, konstrukcji aluminiowych i szklanych oraz technicznej. Mam na swoim koncie sukcesy w zakresie zarządzania zespołami handlowo-doradczymi i rozwoju sieci punktów handlowych. Stale rozwijam kompetencje w obszarze doradztwa biznesowego.

Jakub Szamocki

Jak dobrze identyfikować punkty krytyczne w łańcuchu dostaw dzięki danym z systemów RFID i klasycznym zabezpieczeniom plombowym.

Więcej informacji

Inżynier systemów RFID w firmie ISS RFID

O prelekcji:

W dzisiejszym globalnym świecie łańcuchy dostaw stają się coraz bardziej złożone, co zwiększa ryzyko wystąpienia różnego rodzaju problemów. W prezentacji opartej na case study przedstawione zostaną możliwości wykorzystania danych z systemów RFID, klasycznych zabezpieczeń plombowych i opakowaniowych do skutecznej identyfikacji punktów krytycznych w łańcuchu dostaw. Prelegenci opowiedzą również o korzyściach i możliwościach wdrożeń „szytych na miarę” klienta.

O mnie: 

Posiadam doświadczenie w zakresie inżynierii procesu zdobyte w laboratoriach produkcji chipów. Wiedzą wspieram dział techniczny i handlowy w spółce. Kontynuuje edukację w zakresie zarządzania projektami i przedsiębiorstwami.

Michał Kowalski

DEBATA EKSPERTÓW: Blaski i cienie cyfrowej transformacji – jak mądrze digitalizować organizację i integrować systemy?

Więcej informacji

Michał Kowalski – ponad 20 lat doświadczenia w obszarach budowania i wdrażania nowych strategii, rozwoju biznesu oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań w organizacjach. Od 5 lat z pasją wdraża projekty cyfryzacji I optymalizacji łańcuchów dostaw z wykorzystaniem przemysłowych rozwiązan IoT.

Partner w Sigfox Poland – dostawcy kompletnych rozwiązań internetu rzeczy oraz polskiego operatora Sigfox – pierwszej globalnej sieci działającej w ponad 70 krajach, cyfryzującej w samych procesach logistycznych kilka milionów różnego typu nośników.

 

Grzegorz Zwoliński

Wybór właściwego systemu WMS. Preferencje czy pragmatyzm?

Więcej informacji

AG Consult

Paweł Adamczyk

DEBATA EKSPERTÓW: Blaski i cienie cyfrowej transformacji – jak mądrze digitalizować organizację i integrować systemy?

Więcej informacji

Proglove, Enterprise Account Manager


01

/

15

TOMORROW LOGISTICS - PROGRAM KONFERENCJI

📃 8:00-8:50 – REJESTRACJA

 

🕒 8:50-9:00 – Otwarcie konferencji

 

🕒 9:00-9:30 – Traceability dzięki blockchain – innowacyjna optymalizacja łańcucha dostaw (case study). Piotr Susz, Locura

 

🕒 9:30-9:50 – www.SzybkaAutomatyzacja.pl Marek Kuropieska, Aspekt, Ewa Wardak-Turkiewicz, Zebra Technologies.

 

🕒 9:50-10:20 – Wizualizacja danych związanych z pracą magazynu. Cezary Pieczetowski

 

🕒 10:20-10:40 – Jak dobrze identyfikować punkty krytyczne w łańcuchu dostaw dzięki danym z systemów RFID i klasycznym zabezpieczeniom plombowym. Dorota Szwarc, Silny&Salamon, Jakub Szamocki, ISS RFID

 

🕒 10:40-11:00 – Jak przekształcić surowe fakty w angażujące wnioski? Używaj danych tak, aby stały się wartościową informacją. Damian Kaldonek, Shookai Analytics

 

☕️ 11:00-11:30 – PRZERWA KAWOWA

 

🕒 11:30-11:50 Jak odblokować potencjał logistyki wewnętrznej w firmie produkcyjnej? Automatyzacja magazynu w odniesieniu do potrzeb i zasobów. Piotr Flak, WDX

 

🕒 11:50-12:40 – DEBATA EKSPERTÓW: Blaski i cienie cyfrowej transformacji – jak mądrze digitalizować organizację i integrować systemy?

 

🕒 12:40 – 13:10 – Upgrade magazynu o automatykę – przykład optymalizacji pickingu przy pomocy wdrożenia sortera w funkcjonującym centrum dystrybucyjnym. Łukasz Musialski, Chaingers

 

🕒 13:10-13:35 – Udana implementacja strategii „Just in Sequence” w dużej firmie – case study. Łukasz Majer, Novacura

 

☕️ 13:35-14:05 – PRZERWA KAWOWA

 

🕒 14:05-14:25 – Wybór właściwego systemu WMS. Preferencje czy pragmatyzm? Grzegorz Zwoliński, AG Consult

 

🕒 14:25-14:55 – Technologie wspierające podejmowanie decyzji w łańcuchu dostaw – projekt SARIL
Marta Waldmann, Łukasiewicz-PIT

 

🕒 14:55-15:25 – Testuj się! Rola testów w realizacji złożonych projektów automatyki magazynowej
Jacek Olszewski, Miebach

 

15:25 – ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI


🍴 15:30 – LOGISTYCZNY LUNCH

Rodzaje biletów

Najczęściej wybierane

UDZIAŁ W KONFERENCJI LOGISTIC AND WAREHOUSE TRENDS

150zł + 23%VAT

  • Uczestnictwo jest bezpłatne dla osób o stanowiskach zawodowych: menedżer/dyrektor/kierownik/specjalista/ koordynator (i podobne/pokrewne) ds. logistyki/magazynowania/łańcucha dostaw/transportu.

Wyprzedane!

UDZIAŁ W KONFERENCJI LOGISTIC AND WAREHOUSE TRENDS Z LUNCHEM

250zł + 23%VAT

  • Bilet dostępny dla osób o stanowiskach zawodowych: menedżer/dyrektor/kierownik/specjalista/ koordynator (i podobne/pokrewne) ds. logistyki/magazynowania/łańcucha dostaw/transportu.

Wyprzedane!

UDZIAŁ W KONFERENCJI LOGISTIC AND WAREHOUSE TRENDS Z LUNCHEM + PRENUMERATA ONLINE

350zł + 23%VAT

  • Bilet dostępny dla osób o stanowiskach zawodowych: menedżer/dyrektor/kierownik/specjalista/ koordynator (i podobne/pokrewne) ds. logistyki/magazynowania/łańcucha dostaw/transportu.

Kup bilet

*Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług lub rozwiązań dla logistyki/ magazynowania/ łańcucha dostaw/ transportu – twoja cena za uczestnictwo wynosi 3900 zł netto (mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają produkty i rozwiązania używane w logistyce/ magazynowaniu/ łańcuchu dostaw/ transporcie.

Partnerzy merytoryczni

Partnerzy

Kontakt

Kwestie organizacyjne

PROJECT MANAGER

Klaudia Teper

klaudia.teper@mediapressfilm.pl

+48 731 101 131

SPRZEDAŻ I REKLAMA

SALES MANAGER

Aleksandra Pisarzewska

aleksandra.pisarzewska@logistics-manager.pl

+48 535 412 300

BRAND MANAGER

Szymon Drobina

szymon.drobina@logistics-manager.pl

+48 533 529 211

WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA

REDAKTOR NACZELNY

Dominik Jańczak

dominik.janczak@logistics-manager.pl

+48 531 835 098

Zobacz jak wyglądała edycja Tomorrow Logistics 2023

JAK DOJECHAĆ NA KONFERENCJĘ?

Novotel Centrum Poznań