Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Budowanie logistyki na nowym rynku – od strategii do wdrożenia procesów

ZARZĄDZANIE, SUPPLY CHAIN

Budowanie logistyki na nowym rynku – od strategii do wdrożenia procesów

Wejście na nowy rynek wymaga precyzyjnego planowania, szczególnie jeśli chodzi o operacyjny aspekt ekspansji.


Data publikacji: 13.06.2024

Data aktualizacji: 26.09.2025

Podziel się:

Budowa odpowiednio rentownych i elastycznych łańcuchów dostaw może stanowić o być albo nie być na nowym rynku. Podczas prelekcji pokażemy, jak można podejść do planowania procesów z wykorzystaniem innowacyjnych technologii, takich jak chociażby cyfrowy bliźniak.

Piotr Susz

Chief Executive Officer
Locura

Ukończył studia magisterskie i inżynierskie na kierunku logistyka oraz studia Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Prowadzi firmę konsultingowo-doradczą oraz bloga na: https://locura.pl. Aktualnie jest zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuje z przedsiębiorstwami jako interim manager, konsultant i kierownik projektów. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Jest autorem szeregu rozwiązań służących do kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI’s.

Zobacz również


Przeczytaj