ZARZĄDZANIE, SUPPLY CHAIN, MAGAZYN
Czy istnieją logistyczne strategie na wzrost popytu
Koniec każdego roku to czas intensywnych wzrostów sprzedaży, szczególnie w okresach takich jak Black Friday, Mikołajki czy przedświąteczne dni. To także poważne wyzwanie logistyczne, do którego producenci oraz handlowcy przygotowują się już latem. W obliczu rosnących oczekiwań konsumentów, szybkość dostawy stała się kluczowym elementem, który może decydować o wyborze danego sprzedawcy. Raporty wskazują, że 60 proc. polskich konsumentów uznaje czas dostawy za istotny czynnik zakupowy, a firmy, które odpowiednio zarządzają swoimi łańcuchami dostaw, potrafią nie tylko sprostać rosnącemu popytowi, ale i minimalizować koszty. W jaki sposób przedsiębiorstwa mogą zoptymalizować swoje operacje w szczytowych momentach sprzedaży, zarządzając przestrzenią magazynową, zasobami ludzkimi i ryzykiem?
Data publikacji: 28.08.2025
Data aktualizacji: 28.08.2025
Podziel się:

Elastyczność i zarządzanie ryzykiem w logistyce
Wykorzystanie efektu skali w zarządzaniu operacjami
Optymalizacja przestrzeni magazynowej – kluczowy element przygotowań
[1] https://gemius.com/pl/news/zakupy-zagraniczne-produkty-uzywane-i-platnosci-blikiem-raport-e-commerce-w-polsce-2024/
[2] Deloitte, „Global Retail & Consumer Products – The Holiday Shopping Season 2024”
Źródło: FM Logistic
Zobacz również