ZARZĄDZANIE
Dziewięć pułapek doskonalenia procesów biznesowych, część 2
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu byłoby dobrze, gdyby organizacje były zwinniejsze, otwarte na innowacje i gotowe do dostosowania się do nowych wyzwań. Jednym z kluczy do osiągnięcia tych celów jest doskonalenie procesów biznesowych – systematyczna analiza, ocena i poprawa istniejących procesów, aby zwiększyć ich efektywność i jakość.
18.12.2023
Podziel się:
![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2023/12/grafika3-1.jpg)
Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
Prenumeruj![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2023/07/blocked-content-image.png)
![przemysław-rychlewski](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2023/11/Rychlewski-2.jpg)
Przemysław Rychlewski
Ekspert w zakresie Lean, Black Belt Lean i Six Sigma
Jako dyplomowany konsultant zarządzania Polskiej Akademii Nauk pracuje na styku nauki i praktyki, wprowadzając najnowsze rozwiązania dla doskonalenia procesów. Autor książki „Mapowanie procesów biznesowych. Produkcja – Usługi – HR”, która jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego, kto szuka praktycznych porad w zakresie optymalizacji procesów.
Zobacz również