Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Jak zmieścić rodzimy e-commerce między dominacją chińskich smoków i marketplace'ów?

MANAGEMENT

Jak zmieścić rodzimy e-commerce między dominacją chińskich smoków i marketplace'ów?

O największych błędach polskiego biznesu online i receptach na przetrwanie w świecie zdominowanym przez marketplace’y i chińskich gigantów przy użyciu dobrze zbudowanych procesów logistycznych, kulisach pracy konsultanta logistycznego branży e-commerce – z Krzysztofem Wieczorkiem, konsultantem logistycznym dla sektora e-commerce, rozmawia Dominik Jańczak.


Data publikacji: 20.03.2025

Data aktualizacji: 20.03.2025

Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się

Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.

Prenumeruj

Krzysztof Wieczorek

Head of Operations
Diabetyk24.pl

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w obszarze logistyki i wsparcia wdrożeń systemów informatycznych. Obecnie w Diabetyk24 odpowiada za skalowanie operacji w specjalistycznym e-commerce oraz pełni rolę konsultanta ds. systemów informatycznych w DrMax Drogeria. Prowadzi także niezależne projekty konsultacyjne i wdrożeniowe związane z logistyką e-commerce w małych i średnich firmach.

Zobacz również


Przeczytaj