MANAGEMENT
Jak zmieścić rodzimy e-commerce między dominacją chińskich smoków i marketplace'ów?
O największych błędach polskiego biznesu online i receptach na przetrwanie w świecie zdominowanym przez marketplace’y i chińskich gigantów przy użyciu dobrze zbudowanych procesów logistycznych, kulisach pracy konsultanta logistycznego branży e-commerce – z Krzysztofem Wieczorkiem, konsultantem logistycznym dla sektora e-commerce, rozmawia Dominik Jańczak.
Data publikacji: 20.03.2025
Data aktualizacji: 20.03.2025
Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
Prenumeruj

Krzysztof Wieczorek
Head of Operations
Diabetyk24.pl
Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w obszarze logistyki i wsparcia wdrożeń systemów informatycznych. Obecnie w Diabetyk24 odpowiada za skalowanie operacji w specjalistycznym e-commerce oraz pełni rolę konsultanta ds. systemów informatycznych w DrMax Drogeria. Prowadzi także niezależne projekty konsultacyjne i wdrożeniowe związane z logistyką e-commerce w małych i średnich firmach.
Zobacz również