SUPPLY CHAIN
Nowe hasło marki FM Logistic – „Supply Change”
Oficjalna prezentacja nowego hasła odbędzie się 29 czerwca br. podczas zorganizowanego dla klientów spotkania poświęconego modelom zrównoważonego łańcucha dostaw. Podczas wydarzenia wystąpią m.in. Paul Polman i Bertrand Piccard.
Data publikacji: 24.07.2021
Data aktualizacji: 21.06.2023
Podziel się:

29 czerwca 2021 r. FM Logistic zaprezentuje nowe hasło marki: „Supply Change”. Będzie to także nazwa spotkania, poświęconego modelom zrównoważonego łańcucha dostaw. Nowa dewiza firmy zastąpi dotychczasową: “The way of excellence between you and your clients” („Droga do doskonałości między Tobą a Twoimi klientami”).
“Supply Change” jest przede wszystkim wezwaniem do przekształcenia łańcuchów dostaw w taki sposób, aby ułatwiały odpowiedzialną konsumpcję i przyczyniały się do budowania zrównoważonej gospodarki. Wyraża także wolę FM Logistic do odegrania istotnej roli w tej transformacji. Nowe hasło jest także odzwierciedleniem zmian już wprowadzanych w FM Logistic. Założona w 1967 roku firma rodzinna, początkowo specjalizująca się w transporcie, dostarcza obecnie rozwiązania w zakresie strategii omnichannel dla 60% swoich klientów.
„FM Logistic chce wyznaczać najwyższe standardy w zrównoważonym łańcuchu dostaw omnichannel. Dotykający nas w ostatnich miesiącach podwójny, gospodarczy i zdrowotny, wstrząs stanowi wyjątkową okazję do ponownej oceny działania łańcucha dostaw. Oprócz oczekiwanej solidności, sprawności, szybkości i rentowności, musi również być bardziej zrównoważony i nastawiony na współpracę. Nowe hasło firmowe „Supply Change” wyraża wolę wspierania naszych klientów i partnerów, prywatnych i publicznych, w działaniach zmierzających w tym kierunku oraz zbiorowego oddziaływania na otoczenie” ‒ powiedział Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic.
Nowe hasło marki będzie stopniowo wprowadzane w kolejnych miesiącach bieżącego roku. Jako pierwsi zapoznali się z nim uczestnicy cyklu wirtualnych spotkań, 1800 dyrektorów i menedżerów grupy FM Logistic. Spotkania „Digital Management Week” zostały zorganizowane w dniach 7‒11 czerwca br.
We wtorek 29 czerwca w godzinach 9.00‒11.30, firma organizuje hybrydowe (częściowo off i online’owe) spotkanie pod nazwą „Supply Change Event”. Klienci i partnerzy biznesowi operatora są zaproszeni do udziału w dyskusji: „Czy łańcuch dostaw może stać się dźwignią umożliwiającą budowanie sprawiedliwych i zrównoważonych modeli biznesowych?”
Podczas “Supply Change Event” gościnnie wystąpią prelegenci: Paul Polman, były prezes firmy Unilever, współzałożyciel i prezes Imagine oraz Bertrand Piccard, prezes Fundacji Solar Impulse. Dołączą oni do pięciorga członków komitetu wykonawczego FM Logistic, wśród których będą: Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic, oraz Béatrice Ogée, Sales and Marketing Director
Wprowadzanie nowego hasła obejmuje także kampanię reklamową na LinkedIn, nową stronę internetową (wrzesień) oraz opublikowanie w najbliższym czasie białej księgi. Ponadto pod koniec września 2021 FM Logistic zamierza przedstawić prasie swój plan strategiczny.
Konferencja Supply Change jest bezpłatna. Można w niej wziąć udział po zarejestrowaniu się na stronie https://info.fmlogistic.com/supply-change
Zobacz również