Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Powiedz "B", zanim powiesz "A". Jak przygotować organizację na wdrożenie sztucznej inteligencji?

MANAGEMENT

Powiedz "B", zanim powiesz "A". Jak przygotować organizację na wdrożenie sztucznej inteligencji?

Kiedy upadł Kodak, legenda na rynku fotografii, jasnym stało się czym grozi opór wobec rewolucji technologicznej. Firma, która powstała w XIX wieku i była pionierem na rynku fotografii, uznała pojawienie się formatu cyfrowego za modę, która przeminie. Doprowadziła tym do spadku sprzedaży, utraty znaczenia i – koniec końców – swojego bankructwa.


Data publikacji: 21.09.2023

Data aktualizacji: 21.11.2023

Podziel się:

Czy jesteśmy świadkami podobnego przełomu technologicznego?

Bez wątpienia tak. Sztuczna inteligencja zostanie z nami na dobre. I choć możemy czuć wobec tej zmiany opór (tak jak wielu przed nami czuło go gdy popularne stawały się maszyny parowe), świat biznesu jaki znaliśmy, przestaje istnieć. I choć brzmi to bezwzględnie, wraz z nim zniknie wiele organizacji, które nie zaadaptują się do tej zmiany.

Na szczęście ciągle nie jest za późno. Wdrażając AI w sposób przemyślany, możesz uchronić swoją firmę przed zniknięciem z rynku. Z prelekcji dowiesz się:

– jak przygotować organizację na mądre wdrożenie sztucznej inteligencji,

– jaką rolę w tym procesie odgrywa wysoka jakość danych oraz jak ją zapewnić,

– jak zbudować „jedno źródło prawdy” w organizacji.

Parafrazując popularne powiedzenie: „Sztuczna inteligencja nie odbierze Ci klientów. Odbiorą Ci ich firmy, które będą jej używały.”

Damian Kałdonek


Shookai Analytics

Przeprowadzam operacje D2D [w Shookai Analytics]. Posiadam duże doświadczenie w automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, analizie danych oraz dostarczaniu wartościowych wniosków dla podejmowania świadomych decyzji. Dotychczasowe obowiązki obejmowały udział w projektach związanych z produkcją, supply chain i jakością obsługi klienta, co pozwoliło mi zrozumieć złożoność tych obszarów. Dzięki tej wiedzy dostarczam skuteczne rozwiązania mające na celu poprawę efektywności, produktywności i przejrzystości danych w organizacjach.

Zobacz również


Przeczytaj