SUPPLY CHAIN
Przykładowe wskaźniki efektywnego wykorzystania pojazdów w łańcuchu dostaw
Jako konsultant i szkoleniowiec często mierzę się z pytaniami w stylu „dlaczego transport się nie opłaca?”. Wiele z nich dotyczy tego, co robić, aby zwiększać zyski lub minimalizować straty. Oczywiście nikt nie posiada złotej recepty na sukces w branży, nie ma też dostępu do tajnych giełd czy innych źródeł ładunków, niedostępnych dla zwykłych śmiertelników… Bo i z takimi oczekiwaniami można się czasami spotkać.
09.05.2024
Podziel się:
![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2024/04/kpi-w-transporcie.jpg)
Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
Prenumeruj![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2023/07/blocked-content-image.png)
![](https://cms.logistics-manager.pl/wp-content/uploads/2024/04/mariusz-kolodziej.jpg)
Mariusz Kołodziej
Właścciel firmy
Upswing Optimize
Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Upswing Optimize zajmującej się wdrażaniem kompetencji i usprawnianiem organizacji w firmach z branży transportu drogowego.
Zobacz również