ZARZĄDZANIE, SUPPLY CHAIN, MAGAZYN, INTELIGENTNE TECHNOLOGIE
Reflex staje Hardis Supply Chain - rebranding i nowy kierunek marki
Hardis Group ogłosiła utworzenie Hardis Supply Chain, nowej spółki zależnej specjalizującej się w rozwiązaniach programowych dla łańcucha dostaw, łącząc marki Reflex, Sislog i OIL pod jednym, globalnym szyldem.
Data publikacji: 04.11.2025
Data aktualizacji: 04.11.2025
Podziel się:

Łącząc linie produktowe Reflex, Sislog i OIL pod jedną, globalną marką, Hardis Supply Chain prezentuje swoją nową tożsamość oraz nowe nazwy rozwiązań. U podstaw tych przełomowych zmian leży jasno określona ambicja: przyspieszenie globalnej ekspansji i umocnienie pozycji w gronie czołowych światowych dostawców rozwiązań chmurowych wspierających doskonałość łańcucha dostaw.
Rebranding stanowi ważny krok w rozwoju Hardis Supply Chain, ponieważ jednoczy uznane na rynku rozwiązania pod jednym korporacyjnym parasolem:
- flagowe historyczne rozwiązanie Reflex WMS staje się Hardis WMS,
 - Reflex In-Store Logistics zmienia nazwę na Hardis In-Store Logistics,
 - Reflex Visibility otrzymuje nową nazwę Hardis SC Network,
 - OIL OMS to teraz Hardis OMS,
 - Sislog WMS (lider wśród systemów WMS na rynku iberyjskim) nazywa się teraz Hardis WMS Sislog.
 
Dzięki Hardis Supply Chain łączymy nasze zespoły, kompetencje i rozwiązania pod jedną, globalną marką. To uspójnienie pozwoli nam lepiej wesprzeć międzynarodowy rozwój naszych klientów i umocni naszą pozycję jako zaufanego, innowacyjnego partnera w budowaniu efektywnego łańcucha dostaw i handlu – wyjaśnia Nicolas Odet, CEO Hardis Group.
Wspieranie globalnych ambicji
Rebranding i zmiana nazw produktów są częścią szerszej strategii Hardis Supply Chain, której celem jest zdobycie pozycji jednego z globalnych liderów w dziedzinie oprogramowania wspierającego efektywność łańcucha dostaw. Strategia obejmuje:
- Kompleksowy i modułowy zestaw rozwiązań usprawniających handel i orkiestrację łańcucha dostaw oraz optymalizujących operacje we wszystkich lokalizacjach logistycznych (magazynach, fabrykach, centrach miejskich i sklepach) – od zarządzania zamówieniami po dostawę, magazynowanie, realizację zamówień, transport i współpracę w całym ekosystemie logistycznym (klienci, przewoźnicy, dostawcy itp.).
 - Bezpieczne rozwiązania chmurowe, oparte na sztucznej inteligencji i analizie danych, które umożliwiają organizacjom przyspieszenie przejścia na model SaaS, zachowując jednocześnie elastyczność i zdolność dostosowywania się w świecie nieustannych zmian.
 - Zdolność wspierania klientów na całym świecie – bezpośrednio lub poprzez sieć partnerów integracyjnych – w tym w Stanach Zjednoczonych, w związku z niedawnym otwarciem amerykańskiego oddziału.
 
Łańcuchy dostaw znajdują się pod bezprecedensową presją, by działać szybciej, inteligentniej i bardziej zrównoważenie. Nasze modułowe rozwiązania umożliwiają firmom orkiestrację operacji, zwiększenie produktywności, dostęp do danych w czasie rzeczywistym i budowę odpornych, współpracujących ze sobą sieci– mówi Florent Boizard, General Manager Hardis Supply Chain.
Nowa obietnica marki
Nowa marka opiera się na haśle „Inspire. Connect. Deliver.” czyli:
- Inspire – inspirować transformację, dzięki innowacjom i wiedzy eksperckiej,
 - Connect – łączyć ludzi, procesy i technologie w spójne, trwałe sieci,
 - Deliver – dostarczać wydajność, odporność i możliwość rozwoju w szybko zmieniającym się świecie.
 
Zawsze byliśmy sercem logistyki. Nasza obietnica jest prosta: stawiać innowacje, wiedzę i pasję w służbie naszych klientów. Idąc naprzód razem, połączeni, możemy dostarczać więcej – więcej wartości, więcej odporności i więcej realnego wpływu na rynek. Dla naszych klientów, dla ludzi, którym służą i dla tego co jeszcze przed nami – dodaje Florent Boizard.
Źródło: Hardis Supply Chain
Zobacz również


