SUPPLY CHAIN
Sprawdzone sposoby na obniżenie kosztów operacji w sprzedaży e-commerce
Szalejąca inflacja, rosnące koszty, spadki sprzedaży… Trudno jeszcze jednoznacznie przewidzieć, jaki okaże się 2023 r. i z jakimi wyzwaniami będą zmagać się przedstawiciele biznesu. Jednak to właśnie e-commerce dzięki możliwościom, jakie dają nowoczesne technologie i optymalizacja procesów, ma największe szanse na przekucie wyzwań w sukcesy. O sposobach na to, jak to zrobić, z Katarzyną Sokół-Borek, Customer Success Director z firmy Strix, rozmawia Ilona Miziewicz-Groszczyk, moderator konferencji E-commerce Boom, Dyrektor Marketingu i E-commerce Europa Systems.
Data publikacji: 29.05.2023
Data aktualizacji: 24.08.2023
Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się
Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
Prenumeruj
Zobacz również