Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Strategiczne aspekty procesu wdrażania cyfryzacji łańcucha dostaw

SUPPLY CHAIN

Strategiczne aspekty procesu wdrażania cyfryzacji łańcucha dostaw

O digitalizacji łańcuchów dostaw mówi się często i gęsto. Jednak wiele organizacji podejmuje inicjatywy z tym związane bez strategicznych fundamentów, przez co nigdy nie osiągnie pełni swojego potencjału. Wdrażanie cyfrowych rozwiązań w procesy logistyczne firmy powinno zostać osadzone w kontekście jej kultury organizacyjnej, możliwości budżetowych, pejzażu ekonomiczno-gospodarczego, realnych potrzeb klientów czy partnerów biznesowych, a także poziomu dojrzałości branży i zasobów podmiotów konkurencyjnych.

Prelegenci:

MACIEJ KARPIŃSKI, ANTDATA

EMIL KARPIŃSKI, ANTDATA


22.03.2023

Podziel się:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się

Zaloguj się, aby kontynuować czytanie.

Prenumeruj

Zobacz również


Przeczytaj