INTELIGENT TECHNOLOGIES
Kłopotliwe obszary zarządzania w logistyce - jak system ERP rozwiązuje problemy branży?
Branża logistyczna podlega nieustannym zmianom. Z jednej strony mamy problem z łańcuchem dostaw, a z drugiej zmiana modelu pracy, zmiany w prawie czy w końcu – w technologii. Na zapleczu warto posiadać zatem dobry system ERP, który potrafi więcej niż standardowe oprogramowanie.
Data publikacji: 16.08.2023
Data aktualizacji: 16.08.2023
Podziel się:

TRIVA to zaawansowany system ERP, które integruje poszczególne obszary firmy. Posiada wszystko to, co większość systemów ERP, ale też coś znacznie więcej –ergonomię oraz nastawienie na przedsiębiorstwa, którym zależy na analizie danych oraz automatyzacji procesów. To m.in. dlatego trafił na podwójne podium w tegorocznym konkursie „Best in Cloud” jako jeden z najlepszych systemów ERP w chmurze oraz za wyjście naprzeciw nowej generacji kadry managerskiej. Co takiego ma w sobie TRIVA, że zwraca uwagę?
TRIVA ERP nie tylko integruje i automatyzuje procesy biznesowe, ale dzięki zastosowaniu low-code daje użytkownikom wolność – mogą tworzyć własne dashboardy, czyli interaktywne panele informacyjne, które prezentują najważniejsze wskaźniki i dane firmy. Indywidualnie skonfigurowane pulpity pozwalają użytkownikom na szybkie i łatwe monitorowanie wyników, identyfikowanie zakłóceń oraz podejmowanie decyzji. Warto zauważyć, że takie dashboardy mogą być dostosowane do różnych poziomów organizacji, a w tym funkcji i ról użytkowników czy nawet realizowanych przez nich celów i zadań. Rozwiązanie wychodzi naprzeciw nowej generacji managerów zarządzających zespołem w modelu rozproszonym – potrzebują oni narzędzia pracy, które pozwoli im na łatwe wdrożenie pracownika pracującego zdalnie. W tle mamy stabilność back-office, czyli m.in. działów księgowości i kadr, których jakość pracy jest uzależniona od zgodności oprogramowania z polskim prawem. I to zapewnia TRIVA.
TRIVA może okazać się nieocenioną pomocą dla firm z sektora TSL, które chcą sprostać współczesnym wyzwaniom logistyki. Oprogramowanie pozwala zwiększyć efektywność operacyjną i poprawić jakość usług, a przez to budować zadowolenie klientów i zdobywać przewagę konkurencyjną.
Składa się ono z modułów dostosowanych do różnych obszarów działalności firmy logistycznej, takich jak:
- Moduł zarządzania flotą, który umożliwia monitorowanie stanu technicznego pojazdów, planowanie tras i harmonogramów pracy kierowców, kontrolowanie zużycia paliwa oraz kosztów eksploatacji floty.
- Obszar Sprzedaż i Zakupy wspomagający m.in.: zarządzanie zapasami i rotacją towarów, optymalizację powierzchni magazynowej, automatyzację procesów przyjęcia i wydania towarów, śledzenie przesyłek i zwrotów.
- Obszar Kadry i Płace (HRM) zapewniający kompleksową obsługę pracownika i wspierający automatyzację czynności obsługi kadrowo-płacowej. Obszar HRM uwzględnia najnowsze zmiany w prawie polskim.
- Obszar Zarządzania Relacjami z Kontrahentami (CRM), który pomaga budować i utrzymywać długotrwałe relacje z klientami poprzez zapewnienie im wysokiej jakości obsługi, dostosowywanie oferty do ich potrzeb, zbieranie i wykorzystywanie informacji o ich zachowaniach i preferencjach.
Warto wiedzieć, że w TRIVA opcje związane z analizą danych oraz automatyzacją procesów są dostępne we wszystkich obszarach. To pozwala na łączenie działań i danych z całego procesu, w który są zaangażowane zespoły z handlu, księgowości czy serwisu.
W obliczu wyzwań i problemów, firmy logistyczne potrzebują narzędzi, które pomogą im usprawnić zarządzanie procesami biznesowymi, poprawić efektywność operacyjną, zwiększyć satysfakcję klientów i zdobyć przewagę konkurencyjną. TRIVA jest ciekawą opcją, którą warto sprawdzić.
Juliusz Tomeczek
dyrektor produktu TRIVA
www.triva.pl
Zobacz również